خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

سکه در آستانه ۱۱ میلیون تومان/ خرید و فروش مصنوعات صفر شد

asdasd
کد خبر : ۹۴۰۳۷۲

نایب رییس کمیسیون طلا و جواهر اعلام کرد: شرایط بازار ارز و نقدینگی به گونه‌ای است که نرخ هر سکه با افزایش تقریبا ۸۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۰ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان رسیده است.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و جواهر گفت: در حال حاضر خریداران برای حفظ ارزش پول و فروشندگان برای کسب سود در حال دادوستد هستند و شرایط از این لحاظ عادی است. اما به دلیل کاهش مراسم‌ها تقریبا خرید و فروش مصنوعات صفر شده چون بیشتر طلا و جواهر تقاضا برای این مراسم‌ها است.

وی افزود: شرایط بازار ارز و نقدینگی به گونه‌ای است که نرخ هر سکه با افزایش تقریبا ۸۵ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۱۰ میلیون و ۸۸۵ هزار تومان رسیده است.

 کشتی آرای ادامه داد: همچنین در حال حاضر نرخ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و سکه های یک گرمی نیز یک میلیون و ۶۸۰ هزار تومان است.

این کارشناس بازار طلا و سکه افزود: همچنین هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۱۵ هزار تومان رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز