خبرگزاری کار ایران

۳۰ مردادماه؛

اولین نشست ملی «اوراسیا پلی به سوی تجارت آزاد جهانی» برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۸۹۰

اولین نشست ملی اوراسیا پلی به سوی تجارت آزاد جهانی با محوریت رمزگشایی از فرصت‌های توسعه تجارت و سرمایه گذاری در اتحادیه اقتصادی اوراسیا ۳۰ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

به ‌گزارش ایلنا، این همایش در راستای اهداف کلان اقتصادی کشور مبنی بر توسعه صادرات غیر نفتی در محل مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار خواهد شد.

مرکز آموزش بازرگانی ایران وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری موسسه مطالعات خلیج فارس به عنوان دبیرخانه این رویداد ملی، با حمایت، مشارکت و راهبری سازمان توسعه تجارت ایران و با حضور رایزنان بازرگانی، مسئولین میزهای تخصصی و اتاق‌های مشترک کشورهای پنجگانه عضو اتحادیه و با دعوت از فعالان اقتصادی بخش خصوصی این همایش را برگزار خواهد کرد.

حضور در بازارهای نوین تجاری، راهبرد اصلی دیپلماسی اقتصادی ایران در دوران تحریم و راهکاری استراتژیک برای توسعه صادرات غیرنفتی کشور است و اتحادیه اقتصادی اوراسیا به عنوان اقتصادی 2 تریلیون دلاری پس از انعقاد تفاهم نامه تجارت ترجیحی با ایران به عنوان یکی از شرکای کلیدی تجاری کشور در دستور کار شناسایی ظرفیت‌های بازار و فرصت‌های سرمایه‌گذاری قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز