خبرگزاری کار ایران

نظارت‌ها بر فرایند تولید تا توزیع ماسک تشدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۸۳۵

دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت(ستاد لجستیک کرونا) در حاشیه جلسه کارگروه با اشاره به بحران کرونا در شرایط فعلی کشور، گفت: برابر دستور سرپرست وزارت صمت، کارگروه متشکل از مدیران ارشد وزارت صمت و بهداشت و‌ نمایندگان اتاق اصناف، تعزیرات، شرکت های تولیدی و دستگاه‌های مرتبط بصورت جلسات هفتگی، ضمن بررسی آخرین وضعیت تولید ماسک در کشور، هماهنگی‌های لازم در خصوص افزایش تولید و مدیریت توزیع در شبکه درمان و بین مردم را به عمل می آورد.

به گزارش ایلنا، رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت در ادامه گفت: با تدابیر اتخاذ شده بین حلقه تولید و توزیع بخش خصوصی با نظارت وزارت صمت و بهداشت، ماهانه حدود ۱۸۰میلیون ماسک تولید و در اختیار شبکه های درمانی و توزیعی قرار می گیرد.

دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صمت(ستاد لجستیک کرونا) از تشدید نظارت ها بر فرایند تولید تا توزیع ماسک خبر داد و گفت: با هرگونه سواستفاده از بحران کرونا در تولید و توزیع ملزومات بهداشتی برخورد قاطع می شود و بازرسین سازمان حمایت، بهداشت، اصناف و تعزیرات با قاطعیت ضمن نظارت بر فرایند تولید، نظارت ویژه ای در چرخه توزیع نیز داشته باشند و متخلفین را به مرجع قضایی معرفی کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که با تقویت چرخه تولید ماسک، ضمن ایجاد اشتغال، پس از اشباع کشور، بتوانیم صادرات ماسک را مجدد فعال کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز