خبرگزاری کار ایران

سلیمانی:

تامین اجتماعی خانه امید کارگران است

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۵۶۴

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین به مناسبت هفته تامین اجتماعی پیامی را منتشر کرد

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری صدرتامین؛ غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در پیامی ضمن تبریک هفته تامین اجتماعی، گفت: طی مدت حضور یکساله تیم مدیریتی صدرتامین، این شرکت ضمن بهره برداری بهینه از ظرفیت های موجود، تکمیل و توسعه زنجیره تولید محصولات را به عنوان ماموریت اصلی مدیران و کارکنان قرار داده است که برخی نتایج امیدبخش آن در همین مدت کوتاه قابل رصد و پیگیری است.

متن پیام به شرح ذیل است؛

همکاران خانواده بزرگ صدرتامین، بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران

سلام علیکم؛

هفته تأمین‌اجتماعی فرصت مناسب برای تجدید عهد و پیمان خدمتگزاران شما در مجموعه بزرگ صدرتامین با آرمان متعالی خدمت صادقانه در عین امانتداری و پاکدستی به اعضای خانواده بزرگ تحت پوشش تامین اجتماعی است.

در سالی که از سوی رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان «سال جهش تولید» نامگذاری شده، شرکت سرمایه گذاری صدرتامین تلاش برای اجرایی کردن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه صنعت و معدن و اقتصاد مقاومتی را وجه همت خود قرار داده است.

همانگونه که استحضار دارید طی مدت حضور یکساله تیم مدیریتی صدرتامین این شرکت بهره برداری بهینه از ظرفیت های موجود، تکمیل و توسعه زنجیره تولید محصولات را به عنوان ماموریت اصلی مدیران و کارکنان قرار داده است که برخی نتایج امیدبخش آن در همین مدت کوتاه قابل رصد و پیگیری است.

برادران و خواهران؛

‌نباید از نظر دور داشت که برقراری حمایت‌های اجتماعی جهت پوشش اقشار آسیب‌پذیر و در معرض آسیب و تلاش دامنه دار برای تحقق عدالت اجتماعی، یکی از آرمان‌های متعالی دین مبین اسلام است. برمبنای تعالیم اسلامی، هدف غایی تأمین‌اجتماعی‌، بازتوزیع عادلانه درآمد‌ها در جهت رفع نیاز همه افراد و کاهش فاصله طبقاتی در جامعه اسلامی است.

نظام تأمین‌اجتماعی، سازوکاری است که با بهره مندی از ابزارهایی نظیر بیمه اجتماعی، حمایت اجتماعی و امدادی می‌کوشد یک زندگی عزتمند را برای همه آحاد جامعه فراهم کرده و ضمن تأمین نیازهای اساسی زندگی روزمره همگان، چشم‌اندازی امید بخش از فردایی روشن را پیش چشمان طبقات و گروه‌های مختلف مردم بخصوص کارگران، صنعتگران و معدنکاران بگستراند.

تأمین‌اجتماعی خانه امید مولدترین و زحمتکش‌ترین اقشار جامعه محسوب می‌شود و شرکای اجتماعی آن به‌ویژه کارگران که سربازان خط مقدم در صنعت و معدن هستند و نیز مستمری‌بگیران، آینده خویش را در گرو تدبیر خانواده بزرگ تامین اجتماعی می‌بینند. صدرتامین نیز به عنوان یکی از هلدینگ های این خانواده بزرگ تلاش دارد تا با خدمت صادقانه و شبانه روزی راه بزرگانی همچون زنده یاد دکتر نوربخش و دکتر تاج الدین را ادامه دهد.  

همکاران محترم؛

بی شک ما می‌دانیم که راه دشواری برای بازسازی شرکت ها و هلدینگ صدرتامین درجهت غلبه بر چالش‌های موجود، پیش‌رو داریم اما به مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی از شما عزیزان درخواست می‌کنم به آینده بیاندیشند؛ آینده‌ای که مطمئن هستیم با حمایت دولت و مجلس و تلاش و سختکوشی کارکنان، مدیران و همراهی و مشارکت همیشگی شرکای معدنی، صنعتی، اقتصادی و اجتماعی، روشن و امیدبخش خواهد بود.

غلام رضا سلیمانی

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز