خبرگزاری کار ایران

ششمین دور مذاکرات موافقت‌نامه تجارت ترجیحی ایران و هند برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۵۱۸

در دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با سفیر هند در تهران بر تقویت مناسبات تجاری دو کشور تأکید شد.

به گزارش ایلنا از سازمان توسعه تجارت ایران، در این دیدار در خصوص توسعه مناسبات در حوزه‌های جدید مانند ارتباطات ریلی و جاده‌ای و گسترش همکاری‌های منطقه‌ای با حضور کشورهای افغانستان و ازبکستان، تداوم مذاکرات تجارت ترجیحی، برگزاری نشست کمیته مشترک تجاری، تقویت مناسبات اتاق‌های بازرگانی و تنوع‌بخشی به کالاهای تجاری بین دو کشور گفتگوهای مؤثر و مفیدی صورت گرفت.

در این نشست تنظیم تبادلات تهاتری، تسهیل تجارت ایران در هند و برپایی چهارمین نشست کمیته مشترک تجاری نیز مورد تاکید طرفین قرار گرفت و مقرر شد هر چه سریع‌تر مقدمات برگزاری ششمین دور مذاکرات موافقت‌نامه تجارت ترجیحی بین دو کشور فراهم و مذاکرات از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شود.

همچنین گدام دارمندرا، سفیر هند در تهران با اشاره به اینکه سال جاری هفتادمین سال از سر گیری روابط دیپلماتیک بین دو کشور است، بر تعهدات هند در تقویت و توسعه مناسبات با ایران تاکید کرد.

گفتنی است، نماینده وزارت امور خارجه و کارکنان  بخش اقتصادی سفارت هند نیز در این نشست  حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز