خبرگزاری کار ایران

در نشست خبری ایران خودرو، اعلام شد:

تعهدات معوق ایران خودرو به ۵۰ هزار دستگاه رسید/ از عید سعید فطر تا امروز، ۹ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۴۳۷

نشست مطبوعاتی گروه صنعتی ایران خودرو با موضوع بررسی و عملکرد اقدامات این مجموعه در حوزه فروش و بازاریابی و عرضه محصولات جدید، امروز (شنبه/21 تیر) با حضور قائم مقام مدیرعامل این شرکت در حوزه بازاریابی و فروش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «محسن ناقدی برادران» قائم مقام مدیرعامل ایران خودرو در حوزه بازاریابی و فروش، گفت: از ۱۵ دستگاه خودروی طرح فروش فوق العاده به مناسبت عید سعید فطر تا امروز حدود ۹ هزار دستگاه خودرو فاکتور و تحویل مشتریان شده و امیدواریم بعد از تحویل خودروهای فروش فوق العاده بتوانیم فروش بعدی را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه خلق ارزش افزوده برای مشتریان هدف ما در ایران خودرو گفت: از ۲۵ آبان سال گذشته تاکنون هیچگونه تعهد معوق خودرویی نداشتیم و تاکنون همه فروش‌های فوق‌العاده خودرویی را قبل از زمان تعهد به مشتریان تحویل دادیم یعنی در حوزه فروش فوق العاده تاکنون به همه تعهدات خود عمل کردیم.

در ادامه «بابک رحمانی»، معاون مدیرعامل در بازاریابی، اظهار داشت: در بحث تولید خودرو تا امروز ۱۴۲ هزار دستگاه تولید کردیم که ۳۱ درصد رشد داشتیم. در بحث تحویل خودرو ۹۵ هزار دستگاه تحویل داشتیم. در تعهدات معوق از ۲۰۰ هزار دستگاه به ۵۰ هزار دستگاه رسیدیم.

وی ادامه داد: اقداماتی که در معاونت بازاریابی انجام شده هدف این است که خدمات را به سمت و سوی غیر حضوری برسانیم. تاکنون ۴۵ خدمت را از حضوری به غیر حضوری تبدیل کردیم.

رحمانی افزود: سعی کردیم تعهداتی را بدهیم که بتوانیم حتما آنها را انجام دهیم. در فروش فوق‌العاده حدود ۶۰ درصد تعهدات را انجام دادیم. خودروهای ckd که تولید آنها متوقف شده بود تا حد زیادی تعیین تکلیف شده و در حال رایزنی با مشتریان هستیم‌.

وی در پایان اشاره کرد: درحال‌حاضر دیگر خودروی ۴۰۵ جی ال ایکس تولید نمی‌شود و کل تعهدات تحویل شده است. از کل خودروها تعهدات ۱۳ خودرو به روز است و مابقی تا شهریور به روز خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز