خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر ارتباطات خبر داد:

ارسال پرونده گران‌فروشی دو اپراتور به تعزیرات

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۴۰۲

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارسال گزارش تخلف گران‌فروشی دو اپراتور کشور به تعزیرات حکومتی خبر داد.

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شب گذشته بار دیگر به موضوع گران‌فروشی اپراتورها اشاره کرده و در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: گران‌فروشی و تخلف دو اپراتور موبایل، در مورد افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه اینترنت، به سازمان حمایت و تعزیرات حکومتی ارسال شد. باید تا ریال آخر پول‌های مردم را بازگردانند. کاهش مدت‌زمان پروانه هم در انتظار آن‌هاست. هفته‌ آتی هم کمیسیون تنظیم کاهش نرخ تعرفه مکالمات و پیامک را بررسی خواهد کرد.

ابتدای هفته جاری در پی افزایش تعرفه خدمات اینترنت دو اپراتور تلفن همراه، با واکنش رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار گرفت. او در مخالفت نسبت به این اقدام تأکید کرده بود: بالا بردن قیمت در برخی اپراتورهای تلفن همراه، درحالی‌که مردم به دلیل شیوع کرونا وابستگی بیشتری به فضای مجازی پیداکرده‌اند، غیرمنطقی و غیرمعقول است و سازمان تنظیم با آن مخالفت کرده است.

رئیس رگولاتوری همچنین با اشاره به مصوبه ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفته بود: بر اساس این مصوبه اپراتورهای مسلط (SMP) برای تغییر تعرفه‌های عادی و تشویقی سرویس‌هایشان باید تائید رگولاتوری را دریافت کنند. با توجه به اینکه افزایش قیمت در برخی اپراتورهای تلفن همراه بدون تائید رگولاتوری انجام شده، این افزایش قیمت‌ها برخلاف مقررات بوده و تمامی قیمت‌ها باید به قبل بازگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز