خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

هتل‌ها با ۵ تا ۱۵ درصد ظرفیت کار می‌کنند/ تخفیف ۶۰ درصدی برای جذب میهمان

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۹۲۰

رئیس اتحادیه هتل‌داران استان تهران گفت: هتل‌ها با وجود تخفیف ۵۰ تا ۶۰ درصدی برای جذب مهمان، فقط با ۵ تا ۱۵ درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کنند.

محمدعلی فرخ‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، اظهار داشت: در حال حاضر هتل‌ها با وجود تخفیف 50 تا 60 درصدی برای جذب مهمان، فقط با 5 تا 15 درصد ظرفیت خود فعالیت می‌کنند.

وی افزود: تا 10 روز گذشته و قبل از اینکه دوباره اوضاع شیوع کرونا به شکل اکنون و حاد شود سطح اشغال هتل‌ها به 15 تا 25 درصد هم رسید اما دوباره اوضاع روند نزولی گرفت.

رئیس اتحادیه هتل‌داران استان تهران تصریح کرد: اکنون هتل‌هایی که باز شده‌اند برای اینکه مهمان جذب کنند کلیه پروتکل‌های بهداشتی را حتی بهتر از منازل شخصی خودمان رعایت می‌کنند اما متاسفانه شرایط به گونه‌ای است که کسی مراجعه نمی‌کند.

وی گفت: تعدادی از هتل‌ها هنوز اقدام به بازگشایی نکرده‌اند و بقیه هم فقط با یک چهارم ظرفیت کار می‌کنند.

فرخ‌مهر با بیان اینکه هتل‌ها نه تنها سود ندارند بلکه زیان هم می‌دهند، خاطرنشان کرد: شرکت‌ها دور کار شده و ماموریت‌ها نیز قطع شده است، اگر هتل‌ها امروز با وجود ضرر باز هستند، فقط به این دلیل است که نمی‌خواهند پرسنل قدیمی و حرفه‌ای خود را از دست بدهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز