خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول خبر داد؛

عملیات نصب آخرین تجهیز فوق‌سنگین پتروشیمی مسجدسلیمان

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۷۶۱

مجری طرح اوره و آمونیاک پتروشیمی مسجدسلیمان از عملیات نصب آخرین تجهیز فوق‌سنگین پتروشیمی مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از وزارت نفت، حسین صالحی‌نیا با اشاره به اینکه کاربامات کندانسور محل تولید محلول کربومات است و پس از این تجهیز محلول تولیده شده به رآکتور اوره برای تغلیظ و تولید اوره ارسال می‌شود، اظهار داشت: وزن این تجهیز ۴۰۶ تن است و فناوری و دانش‌فنی این تجهیز متعلق به شرکت تویو ژاپن به عنوان لایسنسور واحد اوره بوده و ساخت آن در شرکت FBM ایتالیا صورت پذیرفته است.

صالحی‌نیا افزود: با توجه به وزن این تجهیز فوق سنگین و موقعیت قرارگیری آن به دلیل نصب سایر تجهیزات و سازه‌های فلزی و اجرای پایپینگ، از پیچیده‌ترین و حساس‌ترین عملیات این مگاپروژه، نصب این تجهیز بوده که تاکنون مورد مشابه نداشته است.

مجری طرح اوره و آمونیاک شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان، گفت: این عملیات به طور دقیق مطابق با برنامه زمان‌بندی از قبل پیش‌بینی شده و همچنین براساس روش‌های فنی مربوطه که صفر تا صد آن از سوی متخصصان داخلی و با همکاری شرکت مهندسی پر آور به عنوان MC طرح، بدون حضور پیمانکار خارجی که به علت شیوع و گستردگی کرونا امکان حضور و تکمیل فعالیت‌های باقی مانده را نداشت، صورت گرفت.

وی گفت: با اتمام این نصب، سایر فعالیت‌های باقی مانده به سرعت انجام و امید است امسال، راه اندازی و تولید محصول در این کارخانه محقق خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز