خبرگزاری کار ایران

هیچ واحد تولیدی نباید توسط بانک‌ها تعطیل شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۵۸۱

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در هفته سوم پویش ملی "تولید، تداوم امید" و در مراسم افتتاح واحد صنعتی قلعه گیر در شهرستان نمین استان اردبیل با اشاره به برنامه‌های وزارت صمت در سال جهش تولید در تقویت و رونق تولید، گفت: تمرکز وزارت صمت برای تکمیل و راه اندازی طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت بالای 60 درصد است که در استان اردبیل نیز برای افتتاح چند طرح در این حوزه حضور پیدا کردیم.

به گزارش ایلنا از وزارت صمت، سعید زرندی افزود: به صورت هفتگی و در یک پویش مستمر با نام "تولید، تداوم امید"، پنج شنبه‌ها در استان‌های مختلف حاضر شده و با دستور رئیس جمهور و سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت طرح‌هایی را افتتاح می‌کنیم که امروز در سومین هفته پویش تولید، تداوم امید در استان اردبیل تعدادی طرح صنعتی افتتاح می شود.

وی از افزایش ظرفیت واحدهای فعال به عنوان رویکرد جدید وزارت صمت خبر داد و بیان کرد: تلاش‌های می شود تا صنایعی که بازار خوب داخلی و صادراتی دارند با تامین نقدینگی مورد حمایت جدی قرار گیرند.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: احیای واحدهای تعطیل شده با حضور سرمایه‌گذاران، دیگر رویکرد جدی ماست و در کنار آن تلاش می‌کنیم تا جلوی تعرض به واحدهای تولیدی و تعطیلی آنها را بگیریم.

زرندی افزود: شورای پول و اعتبار در مصوبه اخیر خود در واگذاری دارایی‌های مازاد بانک‌ها پیشنهادی جدی ارائه کرد که هیچ واحد تولیدی نباید توسط بانک‌ها تعطیل شود.

وی تصریح کرد: در این زمینه کارگروهی تشکیل شده تا با یک مدل خاص در کنار جلوگیری از سوءاستفاده برخی از افراد به تولیدکنندگان در این شرایط سخت کمک شود تا روی پای خود ایستاده و به تولید خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز