خبرگزاری کار ایران

۸۰درصد مرزهای تجاری ایران باز شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۵۷۹

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه بحث تأمین مواد اولیه یکی از اولویت‌های این وزارتخانه است، گفت: ۸۰درصد مرزهای تجاری ایران باز شده است.

به گزارش  ایلنا، حسین مدرس خیابانی در بازدید از یک واحد صنعتی در شهرستان ساوجبلاغ که ظهر امروز با حضور استاندار البرز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر جهش تولید، این موضوع مساله محوری و مورد توجه وزارت صمت است.

وی با بیان اینکه صادرات، ارز آوری، اشتغال، مسائل اجتماعی و امنیتی‌ با  افزایش تولید مرتفع می‌شود، خاطرنشان کرد: مهمترین اقدامی که در سال ۹۹ مورد هدف وزارت صمت است، بحث تامین مواد اولیه بود که تلاش کردیم از منابع دیگر تامین کنیم.

مدرس‌خیابانی افزود: در ماه‌های ابتدای سال شاهد ایجاد شکاف عمیق در بحث تجارت و صادرات بودیم که علت آن تنها شیوع کرونا ویروس بود و خوشبختانه شرایط امروز به حالت قبل از شیوع کرونا بازگشته و در حال جبران هستیم.

سرپرست وزارت صمت با بیان اینکه صادرات در سال‌جاری  ۴۱ میلیارد دلار هدف گذاری صادرات است، گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد مرزهای تجاری‌ ایران که پس از شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود، به صورت پلکانی باز شده و تقریبا صادرات روال عادی به گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز