خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران:

دریانورد راضی در ایران نداریم/ عدم حضور دریانوردان ایرانی در دنیا به دلیل پاسپورت

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۱۴۳

عضو هیات مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت: متاسفانه دریانوردان ایرانی به دلیل مسائل سیاسی و پاسپورت نتوانستند خود را در دنیا مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاپیتان فرشاد شهباز در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد با بیان اینکه دریانوردان نیاز ویژه به مهارت‌های زندگی دارند، گفت: در ایران نمی‌توانیم دریانورد راضی داشته باشیم و دریانوردان همواره با غم بزرگی از خانه به دریا می‌روند.

عضو هیات مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خوشبختانه انجمن صنفی در این حوزه بسیار خوب عمل کرده، گفت: امیدواریم انجمن صنفی همواره مورد حمایت سازمان و دولت قرار بگیرد. البته هرچند که صاحبان کشتی و کارفرمایان به آن اهمیت زیادی نمی‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان از اهمیت وجود کشتیرانی جمهوری اسلامی و نفتکش اطلاعی ندارند، اظهار داشت: اگر ناوگان کشتیرانی جمهوری اسلامی و نفتکش نتوانند کار کنند، تحریم‌ها موفق خواهد شد و کشور به زمین می‌خورد.

شهباز ادامه داد: هرچند دریانوردان حقوق بالایی بگیرند اما بازهم دوری از خانواده آنها را نابود می‌کند به همین دلیل ما به سمت قراردادی شدن با دریانوردان رفتیم چراکه نمی‌توان به دریانوردان انگیزه داد و باید در این شرایط مهارت زندگی آنها را افزایش دهیم.

عضو هیات مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران افزود: متاسفانه دریانوردان ایرانی به دلیل مسائل سیاسی و پاسپورت نتوانستند خود را در دنیا مطرح کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز