خبرگزاری کار ایران

معاون نیروی دریایی ارتش:

حضور ناوگروه‌های عملیاتی ارتش در آب‌های کشور برای تامین امنیت دریانوردان

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۱۰۷

معاون نیروی دریایی ارتش گفت: ارتش همواره برای تامین امنیت دریانوردان در آبهای تحت اختیار کشور حضور دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد با حضور رئیس سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرعامل نفتکش جمهوری اسلامی، معاون نیروی دریایی ارتش و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در این مراسم امیر طحانی معاون نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شعار روز دریانورد مبنی بر دریانوردان عنصر کلیدی صنعت حمل و نقل دریایی، اظهار داشت: مهمترین عامل انتقال ناوگان نفتکش ایرانی به ونزوئلا از تنگه هرمز و خلیج فارس تا هزاران مایل دریایی دریانوردان بودند.

وی افزود: این دریاست که ملتها را به هم نزدیک می‌کند و تمام این موضوعات با حضور دریانوردان معنا پیدا می‌کند. اگر دریانوردان نبودند این موارد هم معنا نداشت.

معاون نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه دریانوردی سختی‌های خاص خود را دارد و توصیف این شرایط بسیار سخت است، بیان داشت: نیروی دریایی راهبردی ارتش همیشه در کنار دریانوردان است و در همین لحظه ناوگروه‌های عملیاتی در آبهای تحت اختیار کشورمان برای اطمینان‌بخشی به دریانوردان حضور دارند.

وی تاکید کرد: دریانوردان زنجیره تامین را برای کشورمان تکمیل می‌کنند و ارتش همواره برای تامین امنیت در کنار دریانوردان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز