خبرگزاری کار ایران

رئیس دوره‌ای اوپک تغییر کرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۹۹۷

در پی تغییر در ترکیب کابینه الجزایر و مجزا شدن وزارتخانه‌های انرژی و معادن، عبدالمجید عطار به عنوان وزیر جدید انرژی این کشور منصوب شد.

به گزارش ایلنا از رویترز از الجزیره، الجزایر پس از سال‌ها کسری بودجه، به دنبال کاهش درآمد این کشور تولیدکننده عمده نفت و گاز وزیر جدید انرژی خود را معرفی کرد.

به نقل از تلویزیون دولتی الجزایر، عبدالمجید عطار، مدیرعامل پیشین شرکت دولتی نفتی سوناطراک به عنوان وزیر جدید انرژی این کشور معرفی شده است.

الجزایر ایمان بنابدراهمان را نیز به عنوان وزیر جدید دارایی این کشور معرفی کرد.

تغییر ساختار بخشی از کابینه این کشور تنها 6 ماه پس از تشکیل دولت جدید، همزمان با تحولات بزرگ سیاسی الجزایر صورت گرفت.

الجزایر که سال‌هاست به دلیل کاهش قیمت نفت در سال ۲۰۱۴، مصرف بیشتر داخلی و رقابت اروپا برای گاز این کشور با مشکل کمبود درآمد دست و پنجه نرم می‌کند، اکنون با سقوط جدیدی در بازار انرژی که ناشی از همه‌گیری جهانی ویروس کروناست روبه‌رو شده است.

الجزایر پارسال با تصویب قوانینی سعی کرد سرمایه‌گذاری بیشتری را در بخش انرژی به منظور اصلاح کاهش ظرفیت تولید میدان‌های نفتی فرسوده این کشور جذب کند و کشورهای دیگر را به مشارکت در بخش‌های مختلف اقتصاد الجزایر ترغیب کرد.

الجزایر از سال ۲۰۱۴ بیش از نیمی از ذخایر ارزی خود را از دست داده است.

به گزارش تلویزیون دولتی الجزایر، محمد عرقاب وزیر انرژی پیشین این کشور به عنوان وزیر معادن منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز