خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

اعلام جزئیات پروژه مسکونی تهرانسر

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۲۲۳

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: برای استان تهران 73 هزار واحد مسکن ملی اختصاص یافته که 66 هزار نفر در مراحل اول و دوم ثبت‌نام این پروژه شرکت کردند که از این تعداد 20 هزار واحد در استان تهران و 46 هزار واحد در شهرهای جدید این استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محبت‌خواه در مراسم انعقاد تفاهمنامه بین سازمان نظام مهندسی کشور و وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اراده این دستگاه برای تحقق شعار جهش تولید اظهار داشت: برای تحقق سیاست‌های جهش در تولید، این تفاهمنامه امروز منعقد می‌شود که به افزایش ساخت و تولید مسکن کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه تا به امروز پروژه مسکن مهر استان تهران به پیشرفت فیزیکی 97 درصدی رسیده است، گفت: به غیر از شهرهای جدید، 306 واحد مسکن مهر در کل استان باقی مانده است که به زودی این واحدها را تحویل می‌دهیم.

محبت‌خواه درباره سهم این استان از پروژه مسکن ملی گفت: برای استان تهران 73 هزار واحد مسکن ملی اختصاص یافته که 66 هزار نفر در مراحل اول و دوم ثبت‌نام این پروژه شرکت کردند که از این تعداد 20 هزار واحد در استان تهران و 46 هزار واحد در شهرهای جدید این استان خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به انتشار آگهی ارائه زمین و همکاری برای به جریان درآوردن پروژه‌های راکد مسکونی اظهار داشت: تاکنون دو بار آگهی دادیم تا تمام کسانی که پروژه نیمه‌کاره مسکونی یا اراضی مناسب دارند وارد همکاری با دولت شوند و نسبت به خروج این پروژه‌ها از رکود اقدام کنند.

محبت‌خواه درباره پروژه تهرانسر بیان داشت: 900 واحد در قالب این پروژه ساخته می‌شود که سه شیفت شبانه روز در دست اجرا است.

وی افزود: همچنین 1100 واحد دیگر هم به فراخوان گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز