خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد مستضعفان:

پیشرفت فیزیکی 38 درصدی قطعه 2 آزادراه تهران- شمال

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۹۰۴

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: کار بسیار سخت است اما ما متعهد هستیم و حتی سه شیفت هم در پروژه کار می‌کنیم تا هرچه زودتر این پروژه افتتاح و مایه افزایش رفاه مردم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پرویز فتاح در حاشیه بازدید از قطعه دوم آزادراه تهران- شمال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال گذشته قطعه یک با همکاری بین بنیاد و دولت به افتتاح رسید، گفت: استقبال قابل توجه مردم از قطعه یک آزادراه تهران- شمال این انگیزه را به ما داد تا قطعه دوم را هرچه سریع‌تر فعال و به افتتاح برسانیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قطعه دوم آزادراه تهران- شمال به پیشرفت فیزیکی 38 درصدی رسیده است، بیان کرد: قرار بر این است که فعلا یک باند رفت از این قطعه به افتتاح برسد اما تلاش ما ساخت هرچه سریع‌تر این پروژه با دو لاین رفت و برگشت است.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه بنیاد مستضعفان در این پروژه سرمایه‌گذار است و برای ساخت این قطعه به 2000 میلیارد تومان نیاز داریم، افزود: هم بنیاد و هم دولت برای ساخت این پروژه مصر هستند و هیچ مشکلی در نقشه و طراحی نداریم.

فتاح با بیان اینکه مهمترین بخش قطعه دوم آزادراه تهران- شمال ساخت تونل است، گفت: تلاش ما این است که زودتر از موعد اعلام شده، پروژه را تحویل دهیم.

وی تاکید کرد: کار بسیار سخت است اما ما متعهد هستیم و حتی سه شیفت هم در پروژه کار می‌کنیم تا هرچه زودتر این پروژه افتتاح و مایه افزایش رفاه مردم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز