خبرگزاری کار ایران

نان مردم از داخل تامین می‌شود/ کاهش وابستگی به واردات روغن، در دستور کار است

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۴۰۰

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی گفت: رویکرد ما در اجرای برنامه های وزارت جهاد کشاورزی در سال جهش تولید، کاهش هزینه های تولید با روش های علمی و اتکا به بهره وری است.

به گزارش ایلنا از وزارت جهاد کشاورزی، محمدرضا طلایی در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، با بیان این مطلب افزود: در شرایط تحریم های ظالمانه و مشکلات ارزی و اعتباری کشور، با خودکفایی در گندم توانستیم نان مردم را از تولید داخل تامین کنیم.

وی ادامه داد: کاهش وابستگی کشور در سایر محصولات استراتژیک از جمله روغن در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.

طلایی با بیان این که شرایط امروز کشور، تحقق اقتصاد بدون نفت را ضروری ساخته است، اظهار کرد: با توسعه صادرات محصولات کشاورزی می توانیم ارز حاصل از صادرات را به واردات نهاده های کشاورزی مورد نیاز اختصاص دهیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی بر لزوم ایجاد و تقویت زنجیره های تولید در بخش کشاورزی تاکید و خاطرنشان کرد: تکمیل زنجیره های تولید از مزرعه تا سفره از برنامه های اولویت دار وزارت جهاد کشاورزی در سال جاری است.

طلایی، نیروی انسانی را سرمایه اصلی سازمانی دانست و افزود: در حوزه نظام پیشنهادات کارهای خوبی انجام شده است و ما در حوزه معاونت توسعه و منابع انسانی اعتقاد داریم ارباب رجوع، همکار ما است و باید رضایت آنان را جلب کنیم.

وی با اشاره به اجرای فصل دهم قانون خدمات کشوری در وزارت جهاد کشاورزی، گفت: برای تامین ۱۰۰ هزار دستگاه مسکن کارکنان نیز با وزارت راه و شهرسازی توافق کرده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز