خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

آیا خروج برندهای خارجی بازار موبایل ایران را آشفته کرد؟

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۷۸۲

اینکه خدمات پس از فروش برخی برندهای خارجی کاهش یافته کاملا مشهود و تاثیرگذار بوده که تحریم‌ها و عدم ورود لوازم و قطعات هم مزید بر علیت شده است.

افشار فروتن‌لاریجانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، درباره ارائه خدمات پس از فروش بعد از خروج سامسونگ و ال‌جی و سایر شرکت‌هایی که در کشور نمایندگی داشتند، اظهار داشت: اینکه خدمات پس از فروش برخی برندهای خارجی کاهش یافته کاملا مشهود و تاثیرگذار بوده که تحریم‌ها و عدم ورود لوازم و قطعات هم مزید بر علیت شده است.

وی بیان اینکه تحریم‌ها خدمات به کاربران و مصرف کنندگان را کاهش داده و روی لوازم الکترونیکی تاثیرگذار بوده است، گفت: در هر حال آنچه مسلم است باید بدنبال راهکار جهت ارائه خدمات و تامین قطعات باشیم، از طرفی با توجه به اینکه تا حدی ارائه خدمات و فعالیت نمایندگی‌ها کاهش پیدا کرده است، عمده فعالیت‌ها و عرضه این برندها توسط مراکز دیگر به صورت مختصرتر و غیرانحصاری یعنی توسط فعالان صنوف دیگر صورت می‌گیرد.

رئیس انجمن فروشندگان تلفن همراه یادآور شد: در هر حال ارائه خدمات پس از فروش تلفن همراه به طرز چشمگیری کاهش یافته و کمرنگ شده است که باید مراکزی را برای این نوع خدمات‌رسانی جایگزین کرد.

وی تغییر تقاضای مردم از نمایندگی‌هایی که خارج شدند با برندهای دیگر گفت: خود خریدار و مصرف‌کننده تعیین می‌کند چه برندی استفاده کند، البته در بازار تنوع وجود دارد و گوشی‌هایی که تا حدی در داخل کشور تولید می‌شوند هم گوشی‌های مناسب و تا حدی قابل رقابت هستند.

فروتن‌لاریجانی درباره تغییرات قیمتی گوشی تلفن همراه یادآور شد: قیمت گوشی متاثر از نرخ ارز است و با توجه به آن کاهش و یا افزایش نرخ خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز