خبرگزاری کار ایران

ساخت و ساز مسکن ملی در تهرانسر سه شیفته شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۳۶۷

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از آغاز فعالیت شیفت شب ساخت و ساز واحدهای طرح اقدام ملی ملی مسکن در تهرانسر خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خلیل محبت‌خواه با اشاره به بازدید از آخرین وضعیت فاز اول پروژه تهرانسر به همراه معاون فنی مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن در طرح اقدام ملی تولید مسکن، اظهار داشت: با فعال و سه نوبتی شدن شیفت کاری و همچنین با توجه به توان بالای سازندگان و انبوه‌سازان طرف قرارداد با این اداره کل، زمان بندی اجرای پروژه از ۳۶ ماه به ۲۷ ماه کاهش خواهش یافت.

وی افزود: نقشه‌های تهرانسر به تأیید سازمان آتش نشانی رسیده و عملیات خاکبرداری بلوک‌ها ظرف دو هفته آینده تمام خواهد شد تا آماده شروع مرحله بعدی یعنی آرماتور بندی و فونداسیون شود.

محبت خواه با تاکید دوباره بر ادامه کار در شیفت شبانه، تصریح کرد: اگر قرار است بهره‌وری در زمان بالا برود، لازم است شیفت شبانه با قدرت پیگیری شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: لازم است بازهم از همه انبوه‌سازان، فعالان صنعتی در حوزه مسکن، صاحبان نوآوری‌ها و فناوری‌های نوین در حوزه مسکن چه اشخاص حقیقی و حقوقی برای همکاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: فعالان دعوت شده در حوزه مسکن برای مذاکرات اولیه لازم است به حوزه اقدام ملی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران مراجعه کرده تا به این شکل با افزایش بهره‌وری در وقت و زمان در این طرح، شرایط را برای افزایش ساخت مسکن فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز