خبرگزاری کار ایران

روز شنبه در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات؛

بیش از یک هزار روستا به شبکه ارتباطی متصل می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۱۱۷

برای تحقق شعار «دسترسی همگانی» روز شنبه بیش از یک هزار روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات و شبکه پهن باند ارتباطی متصل می‌شوند.

به گزارش ایلنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات شب گذشته از اتصال ۱۰۳۴ روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات با همکاری ایرانسل خبر داد.

آذری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «۱۰۳۴ روستای دیگر تا شنبه از طریق ایرانسل به شبکه ملی اطلاعات متصل خواهند شد. این بار استان‌های کردستان، خراسان رضوی، فارس و هرمزگان سهم بیشتری دارند. همه در تلاشیم تا با شروع مجدد فصل تحصیل، عدالت آموزش مجازی برای دانش آموزان و دانشجویان، هر چه بیشتر محقق گردد.»

روز شنبه آیین «بهره‌برداری از توسعه خدمات دیجیتال ایرانسل» با حضور وزیر ارتباطات و به میزبانی شرکت ایرانسل برگزار می‌شود.

در این مراسم در مجموع ۱۰۳۴ روستا با سرمایه ۳۰۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند که استان‌های کردستان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی صدر جدول دسترسی به شبکه ارتباطی را در میان استان‌های کشور به خود اختصاص خواهند داد.

بر اساس این گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای تحقق شعار «دسترسی همگانی» و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته تا پایان سال جاری تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور را به شبکه ارتباطی پهن باند کشور متصل می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز