خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲ برابری تعداد پرونده‌های ارسالی به تعزیرات

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۷۱۹

رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: در سه ماهه اول امسال ۲۳۰ پرونده از سازمان حمایت به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ برابر شده است.

به گزارش ایلنا، عباس تابش در نشست تخصصی برنامه های وزارت صمت که با حضور سرپرست این وزارتخانه برگزار شد، با بیان این مطلب افزود : در سال ۱۳۹۷ تعداد ۹۹۴ مورد پرونده قیمت کالا و خدمات بررسی قرار گرفت و قیمت گذاری شده است که این رقم در سال ۱۳۹۸ به ۱۹۶۴ پرونده رسیده که افزایش ۹۸ درصدی داشت.

وی با اعلام اینکه بازرسی‌ها در سال ۱۳۹۸ نسبت به سال قبل آن ۱۶ درصد افزایش داشته است، گفت: تعداد پرونده‌های متشکله ۴۰ درصد و میزان تخلفات ۱۸ درصد رشد داشته است.

افزایش ۱۱ درصدی بازرسی انبارها در سال گذشته

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان ادامه داد: سال ۱۳۹۸ نسبت به سال قبل آن شاهد افزایش ۱۱ درصدی بازرسی انبارها بوده‌ایم و پرونده‌های تشکیل شده ۴۸ درصد و ارزش این پرونده ها ۳۸ درصد افزایش یافت.

تابش در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پویش بدون قیمت نخریم و به قیمت بخریم را همچنان دنبال می‌کنیم و موضوع قاچاق پوشاک و لوازم خانگی از اولویت‌های کاری ما است.

وی همچنین تصریح کرد: بودجه ستادهای استانی در سال ۱۳۹۸ نسبت به سال قبل آن افزایش ۲۲۲ درصدی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز