خبرگزاری کار ایران

بررسی توسعه ۵میلیون پورت اینترنت پرسرعت

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۶۲۲

جلسه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با حضور فلاح جوشقانی، معاونت وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، عصر دوشنبه، ۱۹ خرداد ماه سال ۹۹، جلسه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران با حضور، مهندس فلاح جوشقانی، معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ساختمان زنده یاد غفاریان برگزار شد.

این جلسه هیات مدیره شرکت مخابرات ایران به منظور بررسی توسعه ۵میلیون اینترنت پرسرعت در برنامه سال ۹۹، تعامل و همسویی با اهداف کلان و سیاست‌های راهبردی حوزه ICT و بررسی راهکارهای مناسب برای تحقق اهداف این حوزه از دو منظر رگولاتوری و شرکت مخابرات ایران و همچنین رفع موانع موجود در این مسیر برگزار شد.

شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین اپراتور مخابراتی کشور با قدیمی ترین برند حوزه ارتباطات همواره در مسیر ارائه خدمات حوزه ICT پیشرو بوده و با رویکرد تعامل سازنده با نهادهای قانونگذار، در مسیر پیشرفت حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات گام برمی‌دارد.

در این جلسه، صفری، رییس و اعضای هیات مدیره، صدری، مدیرعامل با حضور فلاح جوشقانی، معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و تعدادی از معاونین مدیرعامل شرکت مخابرات ایران شرکت داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز