خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا:

بررسی قیمت نهایی «شاهین» در شورای رقابت/ پیش‌فروش ۹ مدل محصول سایپا از امروز

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۴۹۰

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: در طرح پیش فروش امروز مجموعا 9 مدل از محصولات سایپا پیش فروش شده که سه مدل از آن جدید و برای اولین بار از جمله مدل شاهین، کوئیک اف و ساینا ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدجواد سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: بلافاصله پس از مراسم امروز سایت رسمی سایپا لیست منتخبین را اعلام خواهد کرد همچنین به طور همزمان برندگان خودرو پیامک دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: از میان یک میلیون نفر متقاضی حدود 10 هزار نفر در هفت مدل خودرو برنده نهایی خواهند بود.

سلیمانی در خصوص طرح پیش فروش یکساله نیز گفت: به صورت همزمان پس از مراسم امروز حدود 40 هزار خودرو به مدت سه روز در طرح پیش فروش قرار گرفته و ثبت‌نام انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: چنانچه تعداد متقاضیان بیشتر از میزان پیش فروش باشد مجددا مراسم قرعه‌کشی برگزار می‌شود.

وی افزود: در طرح پیش فروش امروز مجموعا 9 مدل از محصولات سایپا پیش فروش شده که سه مدل از آن جدید و برای اولین بار از جمله مدل شاهین، کوئیک اف و ساینا ارائه می‌شود.

وی زمان تحویل خودرو را نیمه دوم سال جاری بیان کرد و در خصوص قیمت نهایی شاهین نیز گفت: قیمت نهایی این خودرو در شورای رقابت در حال بررسی است اما در حال حاضر به صورت علی الحساب حدود 80 میلیون تومان از متقاضیان دریافت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز