خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:

افزایش ۵۵ درصدی در خودروهای تحویلی/ تشریح جزییات مرحله جدید پیش‌فروش خودرو

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۴۵۴

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش از عرضه خودروی شاهین در پیش‌فروش جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید باقری در حاشیه مراسم قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده خودرو گفت: در مراسم قرعه‌کشی امروز حدود 10 هزار نفر از مجموع یک میلیون و 100 هزار نفری که ثبت‌نام کرده‌اند، خودرو دریافت خواهند کرد.

وی در جواب سوالی که اگر خودروسازان دارای خودرو هستند چرا آن را وارد بازار نمی‌کنند، گفت: از بهمن ماه سال گذشته همزمان با التهاب بازار خودرو، شرکت خودروسازی سایپا حدود 123هزار خودرو تحویل متقاضیان داده است که این میزان از ابتدای سال تاکنون نشان‌دهنده این است که حدود 55 درصد خودرو بیشتر تحویل مردم شده است که این مسئله نشان‌دهنده اهتمام مدیران خودروسازی سایپا به تسهیل عرضه و روند تحویل خودرو به مردم است.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش در خصوص خودروهای موجود در پارکینگ‌ها نیز گفت: برخی از خودروها به دلیل مشکلات در تامین قطعات در پارکینگ‌ها وجود دارند.

باقری با اعلام خبر بازگشایی سایت ثبت‌نام برای پیش‌فروش خودرو گفت: در این مرحله حدود 9 محصول پیش‌فروش خواهد شد و 3 محصول در این طرح جدید بوده و خودروی شاهین نیز برای اولین بار پیش‌فروش می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح جدید در مجموع 40 هزار خودرو پیش‌فروش خواهد شد و متقاضیان خرید شاهین می‌توانند با پیش‌پرداخت 80 میلیون تومان اقدام به خرید این خودرو کنند.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش در خصوص قیمت و زمان نهایی تحویل خودرو گفت: در طرح پیش‌فروش فعلی مبلغی به عنوان علی‌الحساب از متقاضیان دریافت می‌شود و از الباقی مبلغ بسته به قیمت خودرو، در زمان تحویل محاسبه خواهد شد.

باقری در مورد شروط مورد نیاز برای پیش‌خرید این خودروها نیز گفت: تمامی شروط مورد نیاز برای فروش فوق‌العاده در این طرح نیز لحاظ شده است.

وی در خصوص امتیاز پیش‌فروش امروز نسبت به فروش‌های بعدی نیز گفت: زمان تحویل و عدم تکمیل ظرفیت در مورد خودروها مطرح است؛ به طوری که شاید متقاضی خرید خودرو در طرح پیش‌فروش بعدی به دلیل تکمیل ظرفیت نتواند آن را خریداری کند و اولویت تحویل خودرو براساس زمان ثبت‌نام است.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش در مورد تعهدات پیش‌فروش خودروهای معوقه نیز گفت: براساس برنامه‌ریزیها تا 3 ماه فرصت اولیه برای واگذاری خودرو به متقاضیان قبلی برنامه‌ریزی شده و پس از آن نوبت به متقاضیان بعدی طرح پیش‌فروش خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز