خبرگزاری کار ایران

نرخ مصوب هر کیلوگرم شکر ۶۳۰۰۰ ریال تعیین شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۰۱۳

نرخ مصوب هر کیلوگرم شکر، درب کارخانه در نود و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار ۶۳۰۰۰ ریال تعیین شد.

به گزارش ایلنا، بهمن دانایی، دبیر و عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر ایران در نامه‌ای به مدیریت شرکت‌های قند عنوان کرد: براساس تصمیم نود و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار نرخ مصوب هر کیلوگرم شکر درب کارخانه ۶۳,۰۰۰ ریال تعیین شد.

در این نامه آمده است:

به استحضار می‌رساند بر اساس بند ۵ مصوبه مورخ ۹۹.۳.۱۲ نود و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار ابلاغی تحت شماره ۶۰، ۶۷۱۳۵ مورخ ۹۹.۳.۱۵ از سوی سرپرست محترم معاونت بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دبیر کارگروه تنظیم بازار، قیمت مصوب شکر تولید داخل برای سال ۱۳۹۹، به ازای هر کیلوگرم درب کارخانه به مبلغ ۶۳,۰۰۰ ریال تعیین و تصویب گردیده است.

لذا ضمن تقدیم تصویر مصوبه فوق‌الاشاره خواهشمند است:

۱- نسبت به رعایت نرخ مصوب همراهی لازم معمول گردد.

۲- از فروش شکر در اوزان بیشتر از ۵۰۰ تن خودداری شود.

۳- ترتیبی اتخاذ تا شرکت تولیدی مستقیماً به مصرف‌کنندگان اصلی (صنوف، صنایع و خانوار) فروخته شده و از فروش شکر به واسطه‌ها و اشخاص غیرتولیدی اجتناب گردد.

ضمناً خاطرنشان می‌سازد که قیمت فروش به صورت خرده‌فروشی و بسته‌بندی‌های مختلف توسط سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در دست بررسی بوده که به محض ابلاغ، مراتب به استحضار خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز