خبرگزاری کار ایران

زمان عرضه اولیه نماد «غزر» را بورس باید تعیین کند/ کف قیمت ماکارونی را رعایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۷۴۴

مدیرعامل شرکت زر ماکارون گفت: افزایش قیمت ماکارونی در بازار باعث تعویق در عرضه اولیه شد چرا که این افزایش قیمت در کدال ابهاماتی ایجاد می‌کرد که باید اطلاعاتی نسبت به آن اصلاح می‌شد پس از انجام این اقدمات عرضه اولیه غزر انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، محسن امینی در بازدید اصحاب رسانه از خط تولید هلدینگ زر با بیان اینکه تمام محصولات این شرکت صادرات محور است،  گفت سیاست ما صادرات به کشورهای دوردست است و صادرات به کشورهای همسایه را فرصت می‌دانیم و نه افتخار.

وی درباره احتمال افزایش سرمایه در شرکت زر اظهار داشت: این موضوع در مجمع مطرح می‌شود و اگر مورد موافقت قرار گرفت نسبت به افزایش سرمایه اقدام می‌کنیم.
 
امینی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر تعویق عرضه اولیه غزر در بازار دوم بورس تهران گفت: افزایش قیمت ماکارونی در بازار باعث تعویق در عرضه اولیه شد چرا که این افزایش قیمت در کدال ابهاماتی ایجاد می‌کرد که باید اطلاعاتی نسبت به آن اصلاح می‌شد پس از انجام این اقدمات عرضه اولیه غزر انجام خواهد شد.
 
وی با اشاره به اعلام زمان عرضه اولیه گفت: زمان مجدد عرضه اولیه نماد غزر را بورس باید تعیین کند.
وی درباره میزان بازدهی سرمایه در عرضه اولیه اظهار داشت: سود هر سهم143 تومان خواهد بود و پس از عرضه اولیه مجمع تشکیل می‌شود بنابراین سود در عرضه اولیه که چند روز آینده خواهد بود به تمام سهامداران تعلق می‌گیرد.
 
امینی درباره افزایش قیمت ماکارونی در بازار گفت:‌ هنوز هم ماکارونی در سبد غذایی ارزان‌ترین کالا برای خانواده پنج نفره است و قیمت حال حاضر ماکارونی قیمت بالایی نیست و هنوز کف قیمت را رعایت کردیم.
 
وی با اشاره به تامین ماشین آلات به روز از اروپا در شرایط تحریم اظهار داشت: در هر شرایطی توانستیم نیازهای خط تولید را تامین و صادرات خود را ادامه دهیم به طوری که حتی برای ادامه و افزایش صادرات برند محصول را هم تغییر می‌دهیم.
 
امینی افزود: در حال حاضر 50 میلیارد تومان از سهام شرکت را در قالب سهام ترجیهی به تعدادی از کارکنان به صورت رایگان ارائه کرده‌ایم
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز