خبرگزاری کار ایران

مدیر امور اعتبارات بانک‌مسکن خبر داد:

گروه در اولویت دریافت وام مسکن ملی مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۱۳۱

مدیرامور اعتبارات بانک مسکن با اعلام اینکه ارایه تسهیلات مسکن پس از اعلام نتایج ثبت‌نامی‌های مسکن ملی به واجدان شرایط پرداخت می‌شود، گفت: در شرایط مساوی برای پذیرفته‌شدگان مسکن ملی، اولویت با دارندگان حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم است.

به گزارش ایلنا،‌ محمدحسن علمداری در خصوص روند ارایه تسهیلات به پذیرفته‌شدگان مسکن ملی و چگونگی ارایه تسهیلات، گفت: افرادی که در حساب صندوق پس انداز مسکن یکم دارای حساب هستند و موعد دریافت وام و تسهیلات آنها فرارسیده، در اولویت ارایه تسهیلات برای طرح اقدام ملی مسکن هستند.

مدیرامور اعتباری بانک مسکن ادامه داد: در عین حال افرادی می‌توانند از تسهیلات متصل به حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم در اقدام ملی مسکن استفاده کنند که در سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir ثبت‌نام کرده باشند.

به گفته عملداری، زمانیکه نتایج پالایش ثبت‌نامی‌های مسکن ملی اعلام و تعیین شود که چه افرادی واجد شرایط هستند و در عین حال موعد دریافت تسهیلات آنها فرارسیده باشد، در شرایط مطلوب برای ارایه تخصیص تسهیلات مسکن قرار دارند.

وی تصریح کرد: در شرایط مساوی برای واجدان شرایط مسکن ملی، اولویت ارایه تسهیلات با افرادی است که در حساب صندوق پس انداز مسکن یکم ثبت نام کرده و موعد دریافت تسهیلات آن فرارسیده باشد.

بر اساس این گزارش، بانک مسکن با توافقاتی که با وزارت راه  و شهرسازی داشته است، پرداخت تسهیلات ۱۴۰ هزار واحد مسکن اقدام ملی را پذیرفته است و توسط آن بانک این میزان تسهیلات با هماهنگی و اعلام وزارتخانه راه و شهرسازی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز