خبرگزاری کار ایران

رییس اتاق بازرگانی ایران مطرح کرد:

راه‌اندازی پنجره واحد کسب و کار موجب شفافیت می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۹۰۴

رییس اتاق بازرگانی ایران گفت: اتفاق راه‌اندازی پنجره واحد شروع کسب‌وکار موجب شفافیت و سلامت محیط کسب و کارها می‌شود و بارها تاکید کرده‌ام که سرمایه‌ و فعالیت‌های اقتصادی در صورت تسهیل، جایگاه خود را خواهند یافت و امیدواریم که این اقدام بتواند در جهت این هدف موثر واقع شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، غلامحسین شافعی در مراسم افتتاح پنجره واحد کسب و کار در اتاق بازرگانی تهران گفت: به واقع جای تقدیر و تشکر است و امیدواریم تا اجرایی شدن این طرح به طور عادی و معمولی پیش رود.

وی با تشکر از اقدامات موثر وزیر امور اقتصادی و دارایی و شورای گفت‌وگوی دولت در بخش خصوصی گفت: فعالیت‌های این دو بخش منجر به ایجاد امیدواری در فضای کسب و کار می‌شود و به همین منظور از چهار ماه گذشته مکاتبات متعددی با وزیر امور اقتصاد و دارایی صورت گرفت و مقرر گشت تا این طرح در مرحله اول در پنج استان بزرگ کشور راه‌اندازی شود و تهران اولین استانی است که این اتفاق در آن شروع شده است.

شافعی با اشاره به لایحه‌های تجاری گفت: بارها اعلام کرده‌ایم که آماده امضای تفاهم نامه هستیم و زمان 72.5 روزه مطرح شده توسط آقای دهقان در بهترین شرایط است و گاهی این زمان به بیش از یک سال طول می‌کشد که این مساله سلامت کسب و کار را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد:‌ اتفاق راه‌اندازی پنجره واحد شروع کسب‌وکار موجب شفافیت و سلامت محیط کسب و کارها می‌شود و بارها تاکید کرده‌ام که سرمایه‌ و فعالیت‌های اقتصادی در صورت تسهیل، جایگاه خود را خواهند یافت و امیدواریم که این اقدام بتواند در جهت این هدف موثر واقع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز