خبرگزاری کار ایران

معاونت مسکن و ساختمان اعلام کرد؛

آغاز ثبت نام متقاضیان پیامکى مرحله دوم اقدام ملى مسکن در سامانه اینترنتى از ١٣ خرداد

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۱۵۱

معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازى در مکاتبه‌اى با مدیران کل راه و شهرسازى استان‌ها، روند تکمیل مدارک پذیرفته شدگان مرحله اول و تکمیل ثبت نام‌هاى پیامکى مرحله دوم اقدام ملى مسکن را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازى در نامه‌اى به مدیران کل راه و شهرسازى، روند تکمیل مدارک پذیرفته شدگان مرحله اول و تکمیل ثبت نام هاى پیامکى مرحله دوم اقدام ملى مسکن را اعلام کرد.

در این ابلاغیه آمده است: نظر به ثبت نام مرحله اول و دوم طرح اقدام ملى مسکن و در راستاى تکمیل ثبت نام متقاضیان طرح اقدام ملى مسکن در این دو مرحله، به اطلاع مى رساند اقدامات زیر از تاریخ ٣ خرداد ٩٩ از طریق سامانه در حال انجام است. مقتضى است نسبت به اطلاع رسانى موردنیاز به متقاضیان در خصوص موارد ذیل اقدامات لازم انجام گیرد.

۱- متقاضیان تاییدشده مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملى مسکن که به هر دلیلى مدارک موردنیاز را به ادارات کل راه و شهرسازى استان ها تحویل نداده و یا در سامانه طرح اقدام ملى مسکن بارگذارى نکرده اند از روز یکشنبه ٣ خرداد٩٩ تا اطلاع ثانوى و بعد از دریافت پیامک از طریق سامانه طرح اقدام ملى مسکن، مى توانند با مراجعه به بخش "پیگیرى درخواست" در سایت http://tem.mrud.ir نسبت به این امر اقدام کنند.

شایان ذکر است زمان مراجعه هر متقاضى جهت بارگذارى مدارک از طریق پیامک به آنها اعلام مى شود. لازم است متقاضیان صرفا مطابق با زمان اعلام شده به سامانه مراجعه کرده و اقدام به بارگذارى مدارک کنند.

خاطرنشان مى شود ضرورى است نسبت به اطلاع رسانى موارد فوق از طریق رسانه هاى عمومى و سایر طرق ممکن به کلیه متقاضیان تاییدشده مرحله اول که تاکنون مدارک مربوطه را بارگذارى نکرده اند خصوصا افرادى که به دلیل شیوع کرونا، امکان بارگذارى نداشته اند، اقدامات لازم انجام شود.

٢- کلیه متقاضیان ثبت نام شده در مرحله دوم ثبت نام و نیز افرادى که به دلیل شرایط فاصله گذارى اجتماعى ناشى از شیوع ویروس کرونا در فاز دوم صرفا کد ملى خود را به سامانه پیامکى طرح اقدام ملى مسکن ارسال کرده اند براى ثبت نام و بارگذارى مدارک از روز سه شنبه ١٣ خرداد٩٩ تا اطلاع ثانوى، مى‌توانند با مراجعه به بهش "پیگیرى درخواست" در سامانه طرح اقدام ملى مسکن به نشانى http://tem.mrud.ir نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام کنند.

٣- لازم به ذکر است، زمانبندى ویرایش اطلاعات ثبت نامى متقاضیان مرحله اول و دوم، زمانبندى ثبت اعتراض به نتایج پالایش متقاضیان مرحله اول و همچنین زمانبندى بارگذارى مدارک توسط متقاضیان تاییدشده در مرحله دوم نیز جهت اطلاع رسانى لازم، متعاقبا اعلام مى شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز