خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص):

نیاز به اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت راه آهن چابهار-زاهدان/ با دولت به توافق رسیدیم

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۹۴۷

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: برای تامین 300 میلیارد تومان هزینه مورد نیاز ساخت راه اهن چابهار- زاهدان با دولت به توافق رسیدیم.

به گزارش ایلنا، سردار سعید محمد با تأکید بر تسریع در تکمیل طرح راه‌آهن چابهار - زاهدان گفت: این پروژه ماهانه به بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با توجه به رقم بالای آن نیازمند تخصیص مناسب هزینه‌ها از سوی دولت هستیم.

وی افزود: این پروژه یکی از طرح‌های مهم کشور است که کریدور شمال به جنوب و بخشی از طرح یک کمربند یک جاده را به هم متصل می‌کند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) اظهار داشت: با توجه به اعتبار بالای مورد نیاز برای اجرای این طرح، تخصیص مناسب هزینه باعث سرعت بیشتر این پروژه خواهد شد که توافق‌های خوبی در این مورد انجام شده است.

وی با برشمردن برنامه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این قرارگاه نقش مهمی در بخش زیرساخت‌های استان که از جمله می‌توان به احداث فاز نخست بندر شهید بهشتی چابهار اشاره کرد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با اعلام اینکه در حال ساخت سیلوی غلات و آزادراه چابهار-کنارک هستیم، افزود: در حوزه فرودگاه چابهار کارها آغاز شده و مقدمات و اخذ مجوزهای لازم در حال پیگیری است.

سردار محمد یادآور شد: ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار نیز با همکاری وزرات بهداشت آغاز شده که نیازمند همکاری بیشتر از سوی این وزراتخانه برای واگذاری املاک است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز