خبرگزاری کار ایران

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن مطرح کرد

دریافت ۶۰ هزار مورد زمین از سوی سازمان ملی زمین و مسکن برای تولید مسکن ملی

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۸۱۳

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از دریافت ۶۰ هزار مورد زمین از سازمان ملی زمین و مسکن برای طرح اقدام ملی خبر داد و گفت: هم اکنون در مرحله لینک شدن سامانه بنیاد مسکن و سامانه tem.mrud.ir هستیم تا به این طریق متقاضیان به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شوند.

به گزارش ایلنا، جواد حق شناس درخصوص اقدامات بنیاد مسکن در طرح اقدام ملی مسکن، گفت: بنیاد مسکن تاکنون ۶۰ هزار مورد زمین از سازمان ملی زمین و مسکن دریافت کرده است تا اقدامات ساخت  مسکن اقدام ملی را برای این زمین ها آغاز کند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: از ۶۰ هزار مورد زمینی که از سوی وزارت راه و شهرسازی به بنیاد برای ساخت مسکن ملی واگذار شده تاکنون موقعیت ۳۷ هزار مورد سنجش شده و برای موردهای سنجش شده در حال تهیه طرح هستیم. در عین حال تولید مسکن برای ۱۰ هزار واحد مسکن ملی آغاز و طراحی حدود ۶ هزار واحد به اتمام رسیده است.

حق شناس اعلام کرد: هم اکنون در مرحله لینک شدن سامانه بنیاد مسکن و سامانه tem.mrud.ir هستیم تا به این طریق متقاضیان به بانک برای دریافت تسهیلات معرفی شوند.

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی توضیح داد: پس از ثبت نام مرحله اول گزینش ها و پالایش مربوط به اصالت هویت افراد انجام شده است. برای مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، وزارت راه و شهرسازی ثبت نام ها را به شکل پیامکی و اینترنتی انجام داده که منتظر هستیم تا لیست به بنیاد مسکن اعلام شود.

به گفته حق شناس، حدود ۳۰۰ شهر در مرحله اول پروژه های تعریف شده اقدام ملی تحت مسئولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت مسکن ملی است. همچنین، بنیاد مسکن شروع حدود ۳۰۰۰ واحد پروژه‌های اقدام ملی را در دست انجام دارد که شامل پروژه‌های بنیاد مسکن و زمین‌هایی است که از سوی وزارت راه و شهرسازی برای طرح اقدام ملی مسکن تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: پروژه هایی که مستقیما از سوی بنیاد مسکن برای اقدام ملی در دست انجام است حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. پروژه هایی که مربوط به اقدام ملی بر روی زمین هایی است که از سوی وزارت راه و شهرسازی به بنیاد برای انجام پروژه‌ها تخصیص یافته حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز