خبرگزاری کار ایران

حفر ۲۳ حلقه چاه‌ نفت و گاز در ۲ ماه نخست سال

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۶۴۲

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران از حفر و تکمیل ۲۳ حلقه چاه‌ نفت و گاز در دو ماه نخست امسال در تعدادی از میدان‌های نفتی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، بابک زنگنه گفت:  از این چاه‌ها ۱۲ حلقه توسعه‌ای/ توصیفی و ۱۱ حلقه تعمیری/تکمیلی بوده است.  

وی افزود: ۱۹ حلقه از مجموع این چاه‌ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، یک حلقه در شرکت نفت فلات قاره ایران، دو حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت و یک حلقه در قالب پروژه حفاری تکمیل و در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفت.  

زنگنه با این توضیح که در این مدت ۵۹ دستگاه حفاری سبک و سنگین خشکی و دریایی شرکت در مدار عملیات قرار داشته است، اظهار کرد: متراژ حفاری چاه‌های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور در دو ماه نخست امسال ۱۷ هزار و ۲۹۷ متر بوده است.  

مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران، تعداد دکل‌های خشکی و دریایی ناوگان شرکت را بیش از ۷۰ دستگاه عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون ۲۲ دستگاه حفاری در مناطق عملیاتی جنوب غربی کشور به ویژه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حال جابه‌جایی است.

وی افزود: این دکل‌ها قرار است برای حفاری ۹ حلقه چاه توسعه‌ای، یک حلقه توصیفی و ۱۲ حلقه تعمیری به‌کارگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز