خبرگزاری کار ایران

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت:

اعلام جزییات جدید از فروش ۳۰ درصدی سهام عدالت

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۴۶۸

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: مشمولان باید توجه داشته باشند که در این مرحله اختیار فروش صفر تا 30 درصدی سهام را به بانک‌ها می‌دهند یعنی یا امکان فروش هیچ مقدار از سهم را ندارند یا اینکه باید سقف 30 درصدی را باید واگذار کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین فهیمی در یک برنامه تلویزیونی درباره جزئیات نحوه فروش سهام عدالت اظهار داشت: از دهم خردادماه مشمولان سهام عدالت می‌توانند به سایت‌ها مراجعه کنند و یا از طریق بورس نسبت به فروش میزان سهام دلخواه خود تا سقف 30 درصد اقدام کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشمولان در مراجعه به بانک‌ها فقط می‌توانند سفارش فروش یک جای 30 درصدی را به بانک‌ها بدهند به این معنا که این اختیار را به بانک‌ها می‌دهند درباره فروش سهام عدالت تا سقف 30 درصد و انتخاب آن سهام برای فروش تصمیم بگیرند. مشمولان باید توجه داشته باشند که در این مرحله اختیار فروش صفر تا 30 درصدی سهام را به بانک‌ها می‌دهند یعنی یا امکان فروش هیچ مقدار از سهم را ندارند یا اینکه باید سقف 30 درصدی را باید واگذار کنند.

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت گفت: مشمولانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدالت خود انتخاب کردند سهامدار شرکت‌های استانی خواهند بود.

وی درباره کسانی که برگه سهام عدالت دارند اما مشخصات آنها در سیستم سازمان خصوصی‌سازی ثبت نشده است، گفت: افراد بسیار کمی در این شرایط قرار دارند اما اگر اطلاعات فردی در سامانه سازمان خصوصی‌سازی ثبت نشده باشد هر چند که برگه سهام داشته باشند آنها را سهامدار نمی‌شناسیم و فعلا برنامه‌ای برای آنها نداریم.

فهیمی با بیان اینکه هنوز تمام شرکت‌های استانی وارد بورس نشده‌اند گفت:‌ از دهم خردادماه به صورت پایلوت شرکت یک استان را وارد بورس می‌کنیم و به تدریج تمام شرکت‌‌ها بورسی می‌شوند و امکان معامله سهام آ‌نها در بازار سرمایه وجود خواهد داشت.

سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت تاکید کرد: توصیه ما به مشمولان سهام عدالت چه آنهایی که روش مستقیم و چه کسانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند این است که اگر موضوع اضطراری در زندگی آ‌نها وجود ندارد نسبت به فروش سهام عدالت خود اقدام نکنند چرا که  شرکت‌هایی که در سهام عدالت حضور دارند جزو برترین شرکت‌های بورسی هستند و به تمام مشمولان توصیه می‌کنیم سهام خود را نگه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز