خبرگزاری کار ایران

زنگنه:

«کاظم‌پور اردبیلی» هیچگاه در معاملات نفتی دخالت نکرد

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۹۲۴

وزیر نفت اظهار داشت: مرحوم کاظم‌پور اردبیلی به بسیاری از ابزار دسترسی داشت ولی هیچگاه برای منفعت شخصی استفاده نکرد، در معاملات و کارهای نفتی دخالت نمی‌کرد. همیشه در متن بود ولی هیچگاه از این قضیه سوءاستفاده نکرد و این از جمله ارزش‌های انسانی اوست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، بیژن نامدار زنگنه در مراسم گرامیداشت حسین کاظم‌پور اردبیلی، نماینده ایران در هیات عامل اوپک که هم‌اکنون در محوطه وزارت نفت در حال برگزاری است، ضمن خوشامدگویی به حاضران و تسلیت به خانواده او گفت: به زبانم نمی‌آید بگویم مرحوم کاظم‌پور اردبیلی. هنوز رفتن او را باور نکرده‌ام. روزهای سختی برای من است. او برادر، رفیق و همکار درستکار من بود.

وی افزود: به ملت ایران هم تسلیت می‌گویم چون یک فرزند رشید را از دست داده‌اند. به جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنم چون یک خدمتگذار وفادار را از دست داده‌ایم.

وزیر نفت تصریح کرد: بنده 23 سال با ایشان کار کرده‌ام. شهادت می‌دهم که جز صیانت، دلسوزی، شجاعت و درستکاری چیزی از کاظم‌پور اردبیلی ندیده‌ام. او عاشق ایران و منافع ملی بود و فردی بی‌ادعا بود که از منافع کشور کوتاه نمی‌آمد.

وی ادامه داد: کاظم‌پور در حادثه حزب جمهوری اسلامی جانباز شد اما این موضوع امروز اعلام شده است چراکه او هیچگاه نخواست از مزایای آن استفاده کند، برعکس خیلی‌ها که خیلی کم کمک می‌کنند و بیشتر توقع دارند، او با وجود تلاش‌های فراوانی که برای جمهوری اسلامی، مردم و سربلندی ایران داشت، هیچ توقعی نداشت.

زنگنه با اشاره به آخرین مکاتبه کاظم‌پور اردبیلی گفت: ایشان به من پیامکی درباره افزایش دستمزد کارگران فرستاده بودند و گفته بودند این افزایش حقوق تاثیری در صادرات ما ندارد، حقوق کارگران را زیاد کنید.

وی ادامه داد: انسان بودن، شرافت داشتن به رغم ناملایمات و بی‌احترامی‌ها، خوی انسانی و خدمتگذاری و عشق به میهن را حفظ کرد که اینها از مصادیق وجه ربوبی است. همه چیز فانی است، آنچه می‌ماند وجه ربوبی است. کاظم‌پور اردبیلی با ره‌توشه پربار به محضر خداوند رفت. امیدوارم خداوند به من هم توفیق دهد تا با چنین ره‌توشه‌ای بروم و در درگاه خداوند شرمسار نباشم.

وزیر نفت با بیان اینکه کاظم‌پور فردی بود که برای وطن فداکاری می‌کرد، افزود: او به بسیاری از ابزار دسترسی داشت ولی هیچگاه برای منفعت شخصی استفاده نکرد. در معاملات و کارهای نفتی دخالت نمی‌کرد. همیشه در متن بود ولی هیچگاه از این قضیه سوءاستفاده نکرد و این از جمله ارزشهای انسانی اوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز