خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا:

آخرین نرخ انواع سکه اعلام شد/ بازار در رکود کامل است

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۴۹۲

نایب رییس کمیسیون طلا و جواهر اتاق اصناف گفت: در حال حاضر بازار در رکود کامل است و تنها خرید و فروش جهت سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

محمد کشتی آرای در گفت‌وگو با ایلنا در مورد آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار داشت: افزایش قیمت اونس جهانی به ۱۷۶۰ دلار و همچنین نرخ دلار در بازار آزاد به ۱۷۷۰۰ تومان باعث افزایش شدید قیمت طلا و سکه شد، بطوریکه نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید به ۷ میلیون ۶۰۰ هزار تومان رسید که البته پس از ساعاتی کاهش ۲۰ هزار تومانی داشت.

وی ادامه داد: البته توقف معاملات سکه در بورس تاثیر کاهشی بر میزان دادوستدها داشته و حباب سکه را کاهش داده است. در حال حاضر بازار در رکود کامل است و تنها خرید و فروش جهت سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

این کارشناس بازار طلا و سکه با اشاره به نرخ انواع سکه و طلا گفت: نرخ هر قطعه سکه تمام با طرح جدید ۷ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان، سکه تمام با طرح قدیم ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه‌های گرمی نیز یک میلیون و ۷۰ هزار تومان است.

وی ادامه داد: نرخ هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۷۳۳ هزار تومان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز