خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد:

امیدواریم هر هفته‌ یک شرکت بزرگ خصوصی در بورس عرضه شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۴۸۱

وزیر اقتصاد اظهار داشت: حداقل هزار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای تحقق جهش تولید نیاز است که باید بخش های دولتی، خصوصی و تعاونی با هم افزایی، در این امر مهم نقش آفرین باشند.

به گزارش ایلنا، فرهاد دژپسند در نود و چهارمین نشست شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با تاکید بر ضرورت دستیابی به رشد اقتصادی  مقبول و با تقدیر از جد و جهد و اشتیاق بخش خصوصی برای پیوستن به بورس اظهار داشت: امیدواریم طی برنامه‌ای مدون ترتیبی اتخاذ شود که دستکم هفته‌ای یک شرکت بزرگ بخش خصوصی، سهام خود را در بورس عرضه کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در زمینه حمایت از بخش خصوصی در شرایط کرونا، ما از همه بخش‌ها پیشرو تر بودیم و وقتی پیشنهاد امهال مالیاتی مودیان آسیب دیده از کرونا را ارائه دادیم، هنوز این موضوع، زیاد جدی نشده بود و حتی اتاق های بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، تعاون و اصناف هم یک هفته بعد، پیشنهاد خود را در این خصوص مطرح کردند.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: تدابیر متخذه توسط دولت و همکاری بخش خصوصی با سایر قوا موجب شد در خیلی زمینه‌ها در شرایط کرونایی، نمره قابل قبولی بگیریم. حداقل هزار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای تحقق جهش تولید نیاز است که  باید بخش های دولتی، خصوصی و تعاونی با هم افزایی، در این امر مهم نقش آفرین باشند.

ادامه دارد...

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز