خبرگزاری کار ایران

معاون امور بازرگانی داخلی وزارت صمت اعلام کرد:

ثبت‌نام کنندگان خودرو باید سن بالای ۱۸ سال داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۱۶۵

معاون امور بازرگانی داخلی وزارت صمت در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور گفت:شرایط ثبت نام برای متقاضیان مشخص شده و بر این اساس شرایطی از جمله داشتن گواهینامه، سن بالای 18 سال، عدم ثبت نام برای دریافت خودرو در سه سال گذشته و..، لحاظ شده است و بر این اساس هر شخص می تواند با کد ملی خود تنها یکبار به ثبت نام مبادرت ورزد.

به گزارش ایلنا، عباس قبادی در خصوص قیمت‌گذاری و روش‌های فروش خودرو بیان کرد: در جلسه ستاد تنظیم بازار راهکارهای فروش و دیگر موضوعات را با همکاری شورای رقابت و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مورد بحث و بررسی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه روش‌های فروش شامل فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید، مورد توافق اعضا بوده است و مورد تصویب قرار گرفت، بیان کرد: شرایط ثبت نام برای متقاضیان مشخص شده و بر این اساس شرایطی از جمله داشتن گواهینامه، سن بالای 18 سال، عدم ثبت نام برای دریافت خودرو در سه سال گذشته و..، لحاظ شده است و بر این اساس هر شخص می تواند با کد ملی خود تنها یکبار به ثبت نام مبادرت ورزد.

معاون امور بازرگانی داخلی وزارت صمت تصریح کرد: موضوع احتکار موضوع مهمی است که باید نظارت برای جلوگیری از آن در دستور کار قرار بگیرد و دستگاه های ذیربط در این امر وارد شوند تا دلالان و سودجویان نتوانند خللی در بازار خودرو وارد کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز