خبرگزاری کار ایران

اولتیماتوم رحمانی؛

خودروسازان نحوه ثبت نام متقاضیان را شفاف کنند/ شورای رقابت باید تا فردا نسبت به تعیین قیمت اقدام کند

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۷۵۶

وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه جلسه بررسی وضعیت بازار که با حضور جمعی از صاحبنظران، دانشگاهیان و انجمن‌های مرتبط که در محل این وزارتخانه برگزار شد؛ اعلام کرد: خودروسازان تکلیف دارند در نحوه ثبت نام متقاضیان، اصلاحات لازم را اعمال کنند و در این خصوص شفاف سازی کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صمت، رضا رحمانی افزود: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مکلف است در روش های کنترل و نظارت خود بر بازار خودرو تجدید نظر کند و در سریعترین زمان ممکن و برای فروکش کردن تلاطم به وجود آمده در این بازار، اقدامات مقتضی را انجام و نتایج را به مردم گزارش کند.

وی اضافه کرد: شورای رقابت نیز باید تا فردا، طبق دستورالعمل های خود نسبت به تعیین قیمت خودرو اقدام و نتیجه را به ستاد تنظیم بازار کشور جهت تصویب نهایی ارائه کند.

رحمانی تاکید کرد: در همین راستا ستاد تنظیم بازار نیز ضروردت دارد در اسرع وقت نسبت به تصویب نهایی تصمیمات اعلامی شورای رقابت با اولویت تامین حداکثری حقوق مردم اقدام و اطلاع رسانی نماید.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تاکیدات انجام شده به مدیران خودروسازی کشور در جلسه روز گذشته خود با آنها، تصریح کرد: خودروسازان تکلیف دارند در نحوه ثبت نام متقاضیان، اصلاحات لازم را اعمال کنند و در این خصوص شفاف سازی کنند.

رحمانی گفت: هر یک از این اقدامات باید تا 24 ساعت آینده به گونه ای برنامه ریزی و عملیاتی شوند تا بازار به نحو مطلوبی مدیریت شود و مصرف کنندگان واقعی خودرو بتوانند به سهولت دسترسی به خودرو داشته باشند.

گفتنی است؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت طی دیروز و امروز در جلسات متعدد و مستمر، با حضور صاحبنظران، انجمن ها، تشکل های تخصصی و مسئولان مرتبط با صنعت خودرو، مسائل و اتفاقات روزهای اخیر بازار خودرو را مورد بررسی دقیق قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز