خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عمان خبر داد:

افزایش تعداد خطوط حمل و نقل دریایی میان بنادر ایران و عمان

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۶۸۵

رئیس اتاق مشترک ایران و عمان، با تاکید بر نیاز کشور عمان به تامین کالاهای موردنیازش از طریق واردات، وضعیت کنونی را فرصت مناسبی برای صادرکنندگان و فعالان بخش خصوصی دانست که بتوانند محصولات خود را به این کشور صادر کنند.

به گزارش ایلنا، رئیس اتاق مشترک ایران و عمان با ارسال نامه‌ای به رئیس اتاق تهران از افزایش تعداد خطوط حمل و نقل دریایی میان بنادر ایران و عمان با هدف افزایش واردات اقلام مورد نیاز این کشور از طریق ایران خبر داده و خواستار اطلاع‌رسانی و توجه صادرکنندگان به بازار عمان شده است.

محسن ضرابی در نامه خود به مسعود خوانساری به این نکته اشاره کرده است که با توجه به شیوع ویروس کرونا و متعاقب آن ایجاد اختلال در تجارت بین‌المللی، از آنجایی که عمان کشوری واردکننده است، مقامات این کشور در راستای تامین مایحتاج بازار داخلی، اقدام به افزایش تعداد خطوط حمل و نقل دریایی میان بنادر ایران و عمان با هدف افزایش واردات اقلام مورد نیاز این کشور از طریق ایران کرده است.

بنابر اعلام رئیس اتاق مشترک ایران- عمان، شرکت بنادر عمان (شرکت المرافی) پس از افتتاح دو خط کشتیرانی کانتینری یخچالی مستقیم از بندرعباس به بندر سویق و سلطان قابوس، اقدام به راه‌اندازی سومین خط دریایی کانتینری یخچالی و کانتینری خشک میان بندر جاسک- بندر سویق با هدف پاسخ به نیاز داخلی عمان در حوزه مواد غذایی و سایر مایحتاج داخلی عمان از تاریخ 16 اردیبهشت ماه سال 1399 کرده است که ‌می‌تواند مورد توجه صادرکنندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز