خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه سوخت‌های جایگزین در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

آغاز ثبت نام رایگان دور جدید طرح تبدیل خودروهای بنزینی به دوگانه سوز/ کاهش هزینه‌های سوخت به یک پنجم

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۳۱۳

بیش از یک میلیون 400 هزار خودرو بعد از ثبت نام در سایت IRNGV.ir بصورت رایگان دوگانه سوز می‌شوند.

علی محمودیان رئیس اتحادیه سوخت‌های جایگزین از آغاز ثبت نام دور جدید طرح طرح تبدیل خودروهای بنزینی به دوگانه سوز خبر داد و گفت: در این طرح بیش از یک میلیون و 400 خودرو به صورت رایگان به سیستم دوگانه‌سوز مجهز خواهند شد.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای اقتصاد ثبت نام خودروهای متقاضی در سامانه IRNGV.ir انجام می‌شود و دارندگان خودروهای متقاضی با مراجعه به این سایت می‌توانند تقاضای خود را برای دوگانه‌سوز شدن ثبت کنند.

محمودیان با اشاره به اینکه هیچ سامانه دیگری به جز این سامانه برای متقاضیان مورد تایید نیست، افزود: متقاضیان باید مراقبت کنند که در سامانه‌های غیرمعتبر و غیر رسمی ثبت‌نام نکنند و هزینه‌ای را پرداخت نکنند و فقط در این سامانه به صورت رایگان ثبت‌نام کنند. تمامی خدمات برای دوگانه‌سوز شدن نیز از طریق مراکز مجاز به صورت رایگان انجام خواهد شد.

 وی ادامه داد: تمام مالکین خودروهای تاکسی، ون، وانت پیکان، وانت نیسان، تاکسی‌های بالای مدل 89 که در کارت آنها بنزین سوز شناخته شده باشند، مشمول این طرح می‌شوند و می‌توانند خودروی خود را به صورت رایگان دوگانه‌سوز کنند.

وی ادامه داد: تمامی قطعاتی که برای دوگانه‌سوز کردن خودروها استفاده می‌شود کاملا استاندارد بین‌المللی را دارد و افرادی که خودروی خود را دوگانه سوز کنند با استفاده از سوخت گاز به جای بنزین می‌توانند هزینه‌های خود را تا یک پنجم کاهش بدهند

 به گزارش ایلنا، اسفندماه سال گذشته حمید قاسمی معاون شرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی نیز اعلام کرده بود که ثبت‌نام متقاضیان خودروهای دوگانه سوز فقط از طریق سایت IRNGV.ir  انجام می‌شود که در فیلم پایین می‌توانید تماشا کنید .
 

 

حجم ویدیو: ۶.۲۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز