خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی:

سهام عدالت برای نفروختن است/ توصیه ما نگهداری سهام عدالت و بهره‌مندی از منافع آتی است

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۹۸۵

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: توصیه ما به مشمولان سهام عدالت این است که سهام خود را نگهداری کنند تا از منافع آتی آن بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایلنا، فهیمی در نشست خبری ستاد «راهبری آزادسازی سهام عدالت» با اشاره به انتخاب دو روش مستقیم و غیرمستقیم مشمولان سهام عدالت برای مدیریت سهام خود اظهار داشت: افراد اگر قصد نگهداری از سهام خود را دارند لازم نیست کاری را انجام دهند و برای اطلاع از جزئیات می‌توانند به سامانه سازمان خصوصی سازی به آدرس SE.NEFA.IR مراجعه کنند.

وی ادامه داد: افراد اگر قصد تملک مستقیم دارایی‌ها را دارند باید اعلام کنند و در غیر این صورت نسبت به بروزسازی اطلاعات خود به ویژه شماره تماس در سامانه اقدام کنند تا اقدامات بعدی به آنها به صورت مستقیم اطلاع‌رسانی شود.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی با اشاره به مشمولان سهام عدالت اظهار داشت: نزدیک به 50 میلیون نفر مشمول سهام عدالت هستند که برای 35 میلیون نفر از آنها که مشخصات هویتی آنها قابل تایید بوده کد بورسی صادر کرده‌ایم و افرادی که از گذشته شماره شبای خود را به سازمان خصوصی سازی ارسال کرده بودند توانستند کد بورسی دریافت کنند. البته باید تاکید کنم هنوز هیچ دارایی در کد بورسی وجود ندارد.

فهیمی با تاکید بر اینکه به طور قطع این حجم گسترده از تقاضا در بازار سرمایه زیرساخت‌های فنی را متحول می‌کنند گفت: بازار سرمایه در حال پوست‌اندازی است و محیط کسب و کار آن متحول می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که در این فرآیند متحول خواد شد نحوه احراز هویت است که به این زودی خبرهای خوبی در این باره خواهیم داد.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی تاکید کرد: فقط برای افرادی که قصد خرید دارند مراکز احراز هویت را به 2 هزار مرکز ارتقا دادیم و به زودی تمام شعب بانک‌های ملی و سپه کد بورسی ارائه می‌دهند و از این هفته هم کد بورسی الکترونیکی صادر خواهد شد البته تمام این اقدامات برای افرادی است که قصد خرید دارند.

وی گفت: پس از پایان فرصت یک ماهه برای تعیین روش مستقیم و غیرمستقیم مدیریت سهام اعلام می‌کنیم که مشمولان برای دسترسی به میزان دارایی‌های خود و حجم ارزش روزانه و نحوه دسترسی و حضور در مجامع چه اقداماتی باید انجام دهند.

فهیمی با تاکید بر اینکه سهام عدالت برای نفروختن است گفت: توصیه ما به مشمولان سهام عدالت این است که سهام خود را نگهداری کنند تا از منافع آتی آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز