خبرگزاری کار ایران

به زودی راه اندازی می‌شود:

سومین خط حمل و نقل دریایی میان بندر جاسک و بنادر عمان

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۳۲۶

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با اشاره به روابط تجاری دو کشور ایران و عمان، از راه‌اندازی سومین خط حمل و نقل دریایی میان بندر جاسک و بنادر عمان طی روزهای آینده خبر داد.

به گزارش  ایلنا ، زادبوم با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای توسعه و گسترش سطح مراودات تجاری میان جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان، با پیگیری‌های به عمل آمده، سومین خط حمل و نقل دریایی بین بندر جاسک و بنادر عمان ظرف چند روز آینده افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش حجم مبادلات تجاری دو کشور، بر توسعه و تعمیق روابط تجاری ایران و عمان تاکید کرد و گفت: در فروردین‌ماه سالجاری، دو خط حمل و نقل کانتینری در مسیرهای بندرعباس به بنادر سلطان قابوس و بندر السویق عمان برقرار شد که عمده محموله‌های آن مواد غذایی، محصولات کشاورزی و میوه و تره‌بار است.

معاون وزیر صمت افزود: راه‌اندازی خطوط حمل و نقل مستقیم بین دو کشور ایران و عمان در راستای تفاهمات به عمل آمده در آخرین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی بین دو کشور است و کاهش فاصله، کاهش زمان رسیدن محموله‌ها و کاهش قابل ملاحظه هزینه‌های حمل و نقل از مزایای خطوط حمل و نقل مستقیم بین دو کشور به شمار می‌رود.

زادبوم در پایان گفت: در خط دریایی بین بندر جاسک تا بنادر  عمان، انواع کالاها از قبیل محصولات کشاورزی، مواد غذایی، مصالح ساختمانی و دیگر کالاهای مصرفی جابجا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز