خبرگزاری کار ایران

مشارکت در پویش مردمی تامین هزینه‌های اقتصادی کرونا تا ۳۱ اردیبهشت تمدید شد

کمک ۱۹۵ میلیارد ریالی خانواده بازار سرمایه برای مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۸۲۷

فرابورس ایران با ارائه فرصتی مجدد برای کمک به بیماران و هموطنان درگیر با کرونا، طرح تامین مالی جمعی در دو نماد کرونا1 و کرونا2 را تا 31 اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید کرد تا خانواده بازار سرمایه فرصت مجددی برای کمک به بیماران و هموطنان درگیر با کرونا داشته باشند.

به گزارش ایلنا، خانواده بازار سرمایه کشور همزمان با آغاز پویش مردمی بازار سرمایه علیه کرونا و در روزهایی که در گوشه گوشه ایران بسیاری از هموطنان به این بیماری مبتلا می‌شوند با خریداری اوراق کرونا1 و کرونا2، توانست نزدیک به 195 میلیارد ریال برای کمک به تامین هزینه‌های اقتصادی مقابله با این بیماری جمع‌آوری کند و حال این پویش تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شده تا بر دور تند کمک‌ها برای برون‌رفت از روزهای سخت اخیر افزوده شود.

به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در شرایطی که خانواده‌ها و هم‌وطنانمان با بیماری کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنند و جامعه پزشکی شبانه‌روز در تلاش‌اند تا جان هموطنان را نجات دهند، اهالی بازار سرمایه هم وظیفه خود می‌دانند گامی در راستای مقابله با این ویروس بردارند و با این هدف تا کنون 29 هزار و 388 نفر از فعالان این بازار که 99 درصد آن‌ها افراد حقیقی هستند، رقم 194 میلیارد و 689 میلیون و 970 هزار ریال به خرید اوراق کرونا1 و کرونا2 اختصاص داده‌اند.

از همان روزهای آغازین درگیری کشور با ویروس کرونا، فرابورس ایران برای استفاده از ظرفیت‌های بازار سرمایه، طرح تامین مالی جمعی را با هدف پیشگیری، درمان و تحقیق در زمینه بیماری کرونا پیشنهاد کرد که این طرح نیکوکارانه از 27 اسفند 98 آغاز شد و تا 31 فروردین 99 ادامه یافت.

در این بازه زمانی، افرادی که نماد کرونا1 را خریداری کرده‌اند، مبلغی در حدود 54 میلیارد و 388 میلیارد ریال را برای امر نیکوکارانه مقابله با کرونا اهدا کرده‌اند و کسانی که نماد کرونا2 را به ارزش 140 میلیارد و 310 میلیون ریال در سبد خود قرار داده‌اند، هدفشان اعطای ‌منافع حاصل از سرمایه‌گذاری این مبلغ به طرح مقابله با کروناست.

در این پویش مردمی هم سرمایه‌گذاران حقیقی و هم سرمایه‌گذاران حقوقی دست به دست هم سپردند تا با همدلی و همبستگی در این روزهای سخت، شعله امید را زنده نگه دارند و پایان دوران کرونا را هر چه زودتر رقم بزنند.

در این میان، 23 هزار و 676 فرد حقیقی و حقوقی در خریداری اوراق کرونا1 و 17 هزار و 652 شخص در خرید اوراق کرونا2 مشارکت کردند که افراد حقیقی سهم بیش از 98 درصدی در این طرح تامین مالی جمعی رقم زدند.

به تازگی فرابورس ایران با ارائه فرصتی مجدد برای کمک به بیماران و هموطنان درگیر با کرونا، طرح تامین مالی جمعی در دو نماد کرونا1 و کرونا2 را تا 31 اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید کرد تا خانواده بازار سرمایه فرصت مجددی برای کمک به بیماران و هموطنان درگیر با کرونا داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز