خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی ایران و امارات در گفت‌وگو با ایلنا؛

فضای بین ایران و امارات تلطیف شده/ امارات بدنبال گسترش روابط با سوریه و قطر است

asdasd
کد خبر : ۹۰۱۲۱۹

رئیس اتاق بازرگانی ایران و امارات گفت: امارات متحده عربی با اقدامات بشردوستانه درصدد بهبود روابط خود با کشورهای همسایه است.

فرشید فرزانگان در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: با توجه به رفتارهای انسان‌ دوستانه اخیر کشور امارت متحده عربی فضای بین ایران و امارات تلطیف شده و حاکمان و مقامات آن در کارهای انسان‌دوستانه همراه شدند و اقدامات خوب آن‌ها موجب جلب همکاری‎های بیشتر شده است.

وی با اشاره به در پیش گرفتن شعارهای انسان دوستانه این کشور گفت: امارت متحده عربی تصمیم دارد از فرصت پیش آمده نه فقط در جهت بهبود و گسترش روابط با ایران بلکه برای همه کشورهای همسایه خود حتی با  قطر و سوریه نیز استفاده کند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران و امارات ادامه داد: براساس اخبار منتشر شده در رسانه‎های این کشور، این برنامه‌ها و تدابیر در جهت بهبود روابط ادامه خواهد داشت. اما باید دید که این برنامه‌ها با چه رویکردی است و تا چه میزان دوام دارد و این تغییر موضع یا تلطیف روابط تا چه حد پیوسته خواهد بود. توجه شود که اگر دیپلماسی اقتصادی ما نیز عینا فعالیت کند این پیوستگی می‌تواند تثبیت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز