خبرگزاری کار ایران

نماینده وزیر صمت در اصناف کشور عنوان کرد:

امیدواریم با همکاری وزارت بهداشت پاساژهای رو باز بازگشایی شوند

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۳۸۲

نماینده وزیر صمت در اصناف کشور در خصوص بازگشایی پاساژها و بازار هاى سربسته اظهار کرد: تصمیم گیرى در این خصوص بر عهده ستاد ملی مبارزه با کروناست.

به گزارش ایلنا و به نقل از اتاق اصناف ایران؛ ابراهیم درستی با تاکید بر اینکه تمامی واحدهای صنفی کشور خود را ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت مردم می دانند، در خصوص بازگشایی پاساژها وبازارها گفت: با برگزاری نشست با نمایندگان پاساژها و بررسی راهکارها در تلاشیم تا با همکاری وزارت بهداشت و صمت پروتکل های بهداشتی مختص پاساژها و بازار های سربسته تدوین و به تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا برسد، تا مشکلات ناشی از تعطیلی این مراکز مرتفع گردد.

وی تشریح کرد: دو روز است منتظر نماینده وزیر بهداشت جهت بازدید از پاساژهاى رو باز هستم ولى متاسفانه تا این لحظه موفق نشدیم. امیدواریم با همکاری بیشتر وزارت بهداشت حداقل پاساژهای رو باز بازگشایی گردند.

درستی در پایان تاکید کرد: تا امروز مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی برعدم بازگشایی پاساژها و بازارهاى سربسته است، در نتیجه فردا ٣٠ فروردین کلیه این مراکز از جمله بازار بزرگ تهران همچنان بسته و تعطیل می باشند. قطعا تعطیلی بازار بزرگ تهران مشکلات عدیده ای در فعالیت صنوف کشور ایجاد خواهد نمود، چراکه این بازار تامین کننده اصلی اجناس در سطح کشور می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز