خبرگزاری کار ایران

رئیس کل گمرک ایران :

تحریم زنجیره تجارت را با مشکل مواجه کرده است

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۴۰۹

میراشرفی با اشاره به اینکه بحث تحریم زنجیره تجارت را با مشکل مواجه کرده است، گفت: ناهماهنگی‌ها هم مشکلات بیشتری را برای ما به وجود آورده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از گمرک ایران، مهدی میراشرفی درباره تسهیل‌گری در گمرک برای جهش تولیدگفت: تجارت مقوله پیچیده‌ای است و سازمان‌های بیشتری بر این امر نظارت دارند و این پیچیده‌تر کرده است.

رئیس کل گمرک ایران با بیان اینکه کنواسیون‌های جهانی تسهیل گر تجارت هستند، افزود: ما عضو این کنوانسیون‌ها هستیم. ما باید استانداردهای این سازمان‌ها را هم رعایت کنیم.

میراشرفی با تاکید بر اینکه مدیریت زنجیره باید با دقت انجام شود، گفت: هر کدام از مراحل اگر خوب انجام نشود دچار ناهماهنگی می‌شویم و بحث پنجره واحد برای هماهنگی بیشتر است.

وی با تصریح این نکته که بحث تحریم زنجیره تجارت را با مشکل مواجه کرده است، گفت: ناهماهنگی‌ها هم مشکلات بیشتری را برای ما به وجود آورده است .

رئیس کل گمرک ایران در ادامه با اشاره به اینکه ۲۵ سازمان متولی تجارت هستند، تاکید کرد: روند هماهنگی بین این‌ها خود یکی از مشکلات است. آنچه می‌تواند به تولید و جهش تولید کمک کند تسهیل است.

وی با اشاره به اینکه گمرک هوشمند می‌تواند به روند تسهیل‌گری کمک کند، گفت: کنترل‌های نامحسوس و غیر مزاحم می‌تواند یک جهش در مکانیزاسیون گمرک باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز