خبرگزاری کار ایران

جزئیات طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی در نوروز ۹۹/ معرفی ۹۷۲ واحد متخلف به مراجع قضایی

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۹۱۵

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی گزارشی از اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام تعطیلات نوروزی در سال 99 ارائه کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در نامه علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور به دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی آمده است:

سازمان دامپزشکی در راستای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام تعطیلات نوروزی، در اقصی نقاط کشور با برنامه ریزی و بسیج کلیه نیروهای کارشناسی مشتمل بر  ۴۷ هزار و ۷۳۵ نفر-کارشناس در قالب یک هزار و ۸۵۲ اکیپ-روز نظارتی و ۲۵ هزار و ۹۳۷ اکیپ-روز بازرسی ویژه کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده های خام دامی از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ بر تولید و عرضه فرآورده خام دامی مصرفی شهروندان نظارت کردند.

در ادامه این گزارش تاکید شده در اجرای طرح مذکور از ۱۲۳ هزار و ۶۳۲ مرکز تولید، کشتار، فرآوری و عرضه فرآورده های خام دامی، ۱۵۶ هزار و ۱۷۰ مورد بازدید و میزان ۶۶۲ هزار و ۲۴۹ کیلوگرم انواع فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف و ناسالم توقیف و با معرفی ۹۲۷ واحد متخلف به مراجع قضایی، نسبت به تعطیلی ۴۸۲ واحد اقدام شده است. ضمنا با ۱۰۵۷ هفت دستگاه خودرو عرضه کننده غیرمجاز فرآورده های خام دامی در ایام یادشده برخورد قانونی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز