خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم و عشایر کشور عنوان کرد:

پیگیری اقدامات پیشگیری از کرونا در مناطق روستایی و عشایر

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۵۵۸

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم و عشایر کشور گفت: در حال پیگیری اقدامات مربوط به پیشگیری و درمان ویروس کرونا هستیم و برای کاهش تبعات اجتماعی و اقتصادی آن برنامه‌هایی را در دست اقدام داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد امید امروز در نشست اقدامات پیشگیرانه توسط ویروس کرونا در بخش روستایی و عشایر با بیان اینکه لازم است با حضور نماینده‌های دستگاه‌های مختلف راهکارهای مقابله با شیوع ویروس کرونا در جمعیت روستایی و عشایر را مورد بررسی قرار دهیم، اظهار کرد: گزارش‌ها نشان می‌دهد که جامعه روستایی و عشایری کشور از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند. به همین دلیل معاون اول رئیس جمهور بر بررسی این آسیب‌ها و راهکارهای کاهش آن تاکید دارند.

وی ادامه داد: در همین ارتباط رئیس جمهور از ستاد مدیریت کرونا برنامه‌های خوبی را در دست اقدام دارند که هر یک از این برنامه‌ها به صورت جداگانه در روزهای آتی تشریح خواهند شد.

امید با تاکید بر اینکه نقش وزارت بهداشت در کاهش اثر شیوع ویروس کرونا بر کشور قابل تقدیر است، گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور از ابتدای شیوع این ویروس تمام تلاش خود را به کار گرفته تا اثرات منفی آن بر سلامت تمام اقشار جامعه به حداقل برسد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم و عشایر کشور در پایان سخنان خود اظهار کرد: انتظار می‌رود سایر سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها نیز مانند وزارت بهداشت تلاش خود را به کار گیرند تا تمام اقشار جامعه از جمله روستاییان و عشایر کمترین آسیب را از این بحران متحمل شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز