خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر صمت خبر داد:

رضایت ۷۹ درصدی شاکیان از سامانه ۱۲۴

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۵۲۸

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از رضایت 79 درصدی شاکیان از مدت زمان رسیدگی و نحوه پاسخگویی به شکایات سامانه 124 خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از وزارت صمت، عباس تابش با بیان این مطلب، افزود: با توجه به ضرورت دریافت بازخوردهای واقعی از سوی مصرف کنندگان درخصوص عملکرد ستادهای خبری سازمان های صنعت، معدن وتجارت و نحوه رسیدگی به شکایات مردمی (سامانه 124 )، این سازمان نظر سنجی از شاکیان را با روش‌های مختلف در دستور کار خود قرار داده است .

وی ادامه داد: بر اساس نظرسنجی های انجام شده در اسفند ماه سال 1398 از مجموع 2 هزار و 370 نفر که نسبت به طرح شکایت در پورتال سازمان اقدام کرده بودند، 79درصد شاکیان از مدت زمان رسیدگی و نحوه پاسخگویی به شکایات رضایت داشته اند.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان همچنین تصریح کرد: علیرغم حجم بالای شکایات دریافتی و وابسته بودن دلایل آن به مولفه های متعدد تلاش می شود نسبت به ارتقای سطح رضایت مندی مصرف کنندگان اهتمام ویژه انجام شود.

تابش در خصوص نحوه نظر سنجی نیز بیان کرد: در این شیوه نظر سنجی با طرح تعدادی سئوال هدف دار، شاکیان و مراجعه کنندگان به ستادخبری سازمان های صنعت، معدن و تجارت استانها ، نظرات خود را از روند دریافت تا رسیدگی و پاسخگویی به شکایت درج کردند و بر این اساس عملکرد آن استان در پاسخگویی به شکایات توسط این سازمان مورد رصد قرار گرفته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در سال 97 نظر سنجی از شکات توسط کارشناسان ستادخبری مستقر در سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استانها انجام می شد، اما با تدابیر اتخاذ شده از نیمه سال 98 سعی شد تا با قراردادن سوالات در پورتال سازمان، نظرات مردم بصورت واقعی تر دریافت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز