خبرگزاری کار ایران

عضو اتاق بازرگانی در گفت‌وگو با ایلنا:

درصورت کاهش مالیات و حق بیمه اصناف می‎توانند به حیات خود ادامه دهند

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۰۸۱

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: با کاهش میزان مالیات و حق بیمه می‎توان از ورشکستگی برخی اصناف جلوگیری کرد.

عباس آرگون در گفت‎وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به تسهیلات ارائه شده برای شروع فعالیت اصناف، گفت: در این مورد مهمترین مسئله باید این باشد که بنگاه‎ها بتوانند به کسب و کار خود بپردازند. با توجه به نرخ سود 12 درصدی اعلام شده، اگر مدت زمان بازپرداخت این وام‎ها کوتاه مدت باشد، عملا کسب وکارها نمی‎توانند به فعالیت خود ادامه دهند. اما اگر مدت زمان بازپرداخت وام‎های ارائه شده بلند مدت باشد، این امید هست که اصناف بتوانند کسب وکار خود را از سر گرفته و به روال عادی بازگردند.

وی با اشاره به کسب‎وکارهایی که در دوران بحران کرونا بیشترین تاثیر را پذیرفته‎اند، گفت: این مشاغل باید شناسایی شده و تسهیلاتی بیشتر از سایر مشاغل به آن‎ها ارائه گردد زیرا که بیشترین ضرر را داشته‌اند.

آرگون کاهش مالیات وعدم پرداخت حق بیمه را از مهمترین عواملی بیان کرد که می‌تواند موجب تداوم کسب و کارهای آسیب دیده شود و ادامه داد: تنها در این صورت است که اصناف می‎توانند به فعالیت خود ادامه دهند و در غیر این صورت بسیاری از مشاغل با ورشکستگی روبه‎رو خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز